برای ال جی، ارائه یک تجربه کاربری استثنایی و متفاوت از طریق محصولات و خدمات نوآورانه از اهمیت بالایی برخوردار است. این شرکت با تمرکز بر ارائه یک تجربه کاربری برتر، همواره سعی کرده است تا “تجربه کاربری عالی” را برای مشتریان خود فراهم کند. ال جی در تمام مراحل چرخه عمر محصول، از طراحی اولیه تا خدمات پس از فروش، کیفیت بالایی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

در روزهای اخیر، مدیر عامل ال جی، آقای ویلیام چو، پیش از گرمای تابستان در کره جنوبی از یکی از مراکز خدمات این شرکت بازدید کرد و به اهمیت ارائه یک تجربه کاربری استثنایی اشاره کرد. وی در این بازدید ابتدا وضعیت تامین مطمئن نیروهای پشتیبانی را در مناطقی با تمرکز بالای درخواست خدمات بررسی کرد. اطمینان از تعداد کافی پرسنل خدماتی با ایجاد سیستمی تضمین می‌شود که به مدیران خدمات مناطق مجاور اجازه می‌دهد تا به سرعت پشتیبانی کنند تا از انتظارهای طولانی مشتریان برای دریافت خدمات در زمانی که گرما غیرقابل تحمل است، جلوگیری کنند.

آقای چو سپس تماس های تعمیرات لوازم خانگی مربوط به یخچال یا کولر گازی ال جی را بررسی کرد و نظرات و نظرات مشتریان را در مورد عملکرد محصولات خواند. وی گفت: با مشتریانی هستیم که نگران هوای بسیار گرم و مرطوب اخیر هستند. ما به انجام هر کاری که در توان خود داریم ادامه خواهیم داد تا مشکلات کاربران خود را به سرعت و بدون تاخیر برطرف کنیم.”

ال جی همواره در تلاش است تا بهترین تجربه تابستانی ممکن را برای مشتریان خود فراهم کند. به عنوان مثال، از ماه مارس، این شرکت اقدام به سازماندهی پیش نمایش های تهویه مطبوع کرده است که شامل بازدید رایگان مهندسان سرویس از خانه مشتریان برای بررسی عملکرد دستگاه های آنها می شود. در واقع تا به امروز تعداد بازرسی های اولیه کولر گازی ال جی در سال گذشته سه برابر شده است. به این ترتیب ال جی با ارائه خدمات پیشگیرانه به مشتریان خود این تضمین را می دهد که در صورت بروز مشکل به آنها کمک سریع و کیفی خواهد کرد.

LG با تمرکز بر ارائه تجربه کاربری برتر و محصولات و خدمات با کیفیت بالا، همواره ارزش اصلی خود را حفظ کرده است. این شرکت با اقداماتی مانند اطمینان از کادر پشتیبانی کافی و ارائه خدمات پیشگیرانه به مشتریان خود نشان داده است که ارائه یک تجربه کاربری استثنایی برای آنها اولویت بالایی دارد.

آقای چو، مدیر عامل ال‌جی، مستقیماً با مدیران خدمات مشتری صحبت کرد تا مسائل و عواملی که باعث افزایش موفقیت آنها می‌شود را بهتر درک کند و ایده‌هایی برای ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر ارائه دهد. آقای چو اظهار داشت که مدیران خدمات مظهر خدمات به مشتریان هستند و مهمترین نقش را در رضایت مشتری دارند. از سال 2002، ال جی با برگزاری رویداد المپیاد خدمات داخلی خدمات پس از فروش را بهبود بخشیده است. ال‌جی به بازرسی در محل توسط مدیران ادامه می‌دهد تا بازخورد مشتریان را در خط‌مشی خدمات خود منعکس کند و تجربه کاربری بهتری را برای مشتریان فراهم کند. به گفته آقای چو، نوآوری در تجربه مشتری با گوش دادن به صدای مشتری آغاز می شود و تنها زمانی به پایان می رسد که رضایت مشتری به شکل لبخند بر روی صورت او منعکس شود.

به این پست امتیاز دهید