کارن باروخ، مدیر محصول لینکدین، از ویژگی جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی در این شبکه اجتماعی رونمایی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت پست‌های مورد نظر خود را ایجاد و منتشر کنند. این ویژگی می تواند لینکدین را برای کاربران آسان تر کند. با این حال، برخی معتقدند که نباید از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کرد و چنین رویکردهایی می تواند باعث از دست دادن اعتماد کاربران به لینکدین شود.

یک پست بنویس لینکدین نیازمند زمان و تلاش است. اکنون ربات هوش مصنوعی این شبکه اجتماعی می تواند این کار را برای کاربران ساده تر و آسان تر کند.

برای استفاده از این ویژگی جدید، کاربران باید حداقل 30 کلمه را در اختیار هوش مصنوعی قرار دهند تا این مدل بتواند محتوایی را که کاربران می‌خواهند پست کنند، درک کند. هوش مصنوعی ابتدا پیش نویس اولیه را در اختیار کاربران قرار می دهد و کاربر باید آن محتوا را بررسی و ویرایش کند.

پیش از این لینکدین قابلیت نوشتن تبلیغات با هوش مصنوعی را در دستور کار پلتفرم خود قرار داده بود. اکنون این قابلیت گسترش یافته است و کاربران می توانند از هوش مصنوعی برای نوشتن پست های لینکدین که نیاز به دقت، زمان و انرژی دارند استفاده کنند.

هوش مصنوعی در خدمت شبکه های اجتماعی

با اشتراک گذاری پست ها در لینکدین، کاربران به راحتی می توانند به روز رسانی های شغلی را با مخاطبان هدف خود به اشتراک بگذارند. گاهی اوقات نوشتن یک پست لینکدین بسیار زمان بر و دشوار به نظر می رسد. لینکدین استفاده از هوش مصنوعی را در دستور کار خود قرار داده است تا نحوه ایجاد پست توسط کاربران را ساده کند.

مدیر محصول لینکدین که ویژگی جدید را برای استفاده از هوش مصنوعی در نوشتن پست های لینکدین معرفی کرده است، معتقد است که چنین رویکردی می تواند تا حدودی چالش برانگیز باشد، اما چنین ویژگی هایی راه حل جدید و متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

کرن باروخ می گوید که برخی از کاربران در نوشتن پست در لینکدین مشکل دارند و بنابراین هوش مصنوعی می تواند مشکلات آنها را حل کند. باید دید که این رویکرد جدید چقدر می تواند نظر مصرف کننده را جلب کند.