در حالی که متا قصد دارد یک اپلیکیشن رقیب توییتر را راه اندازی کند و اولین تصویر رسمی از آن به تازگی منتشر شده است، اکنون اپلیکیشن دیگری با نام انتشار که شرح داده شده استتوییتر بعدی» ارائه شده برای iOS منتشر شده است.
پست، که تنها چند روز پس از نهایی شدن خرید توییتر توسط ایلان ماسک، وارد نسخه بتا شد، برای بازآفرینی روش دریافت اخبار کاربران در شبکههای اجتماعی طراحی شده است. در اواسط این برنامه سه فید اصلی وجود دارد: دنبال کردن، تحقیق و خبر. در حالی که دو فید اول در اکثر شبکه های اجتماعی دیگر نیز موجود است، توسعه دهندگان پست کاملاً روی فیدهای خبری متمرکز هستند.
ویژگی اصلی رقیب توییتر
فید اخبار شامل مقالات جدیدی از شرکای انتشارات پست مانند رویترز، لس آنجلس تایمز، NBC و Insider است. در حالی که مشاهده عنوان و ابتدای مقالات کاملا رایگان است، اما برای مطالعه کل مقاله باید از طریق برنامه هزینه پرداخت کنید. برای هر یک از مقالات یک ارز داخلی به نام Point اختصاص داده شده است که باید همان مبلغ را پرداخت کنید. به عنوان مثال، در حال حاضر بالاترین مقاله ثبت شده در این برنامه حدود 29 امتیاز دارد که ارزش آن حدود 40 سنت است. همچنین ممکن است جوایز به ناشران پرداخت شود.
هزینه های پرداخت شده از طریق برنامه پست به طور کامل برای ناشران مقاله قابل دسترسی خواهد بود، اما این روند احتمالاً در آینده زمانی که پست نیاز به کسب سود داشته باشد، تغییر خواهد کرد.
در حالی که توییتر پس از خرید توسط ماسک بسیاری از کاربران خود را از دست داد و در هرج و مرج به سر برد، اپلیکیشن Post که رقیب این شبکه اجتماعی محسوب می شود، ادعا می کند که هشت ماه پس از راه اندازی، بیش از 440 هزار یک کاربر وجود دارد