Sonos، شرکتی که به تولید بلندگوهای سطح بالا معروف است، اکنون در حال آماده شدن برای عرضه بلندگوی قابل حمل بعدی خود با نام Sonos Move 2 در طی چند هفته آینده است و احتمالا اواخر ماه سپتامبر خواهد بود.

طبق گزارش The Verge، بلندگوی آینده Sonos Move 2 از نظر طراحی شبیه به نسل اول Sonos Move خواهد بود و وزن آن کمی بیش از شش پوند است. در حالی که گفته می‌شود این اسپیکر از طراحی مشابهی برخوردار است، طبق گزارش‌ها، این شرکت در مورد عملکرد صوتی، اتصال و عمر باتری چندین پیشرفت ایجاد کرده است. گزارش The Verge همچنین اولین ظاهر Sonos Move 2 را نشان می‌دهد که ادعا می‌کند آن را از منابع آشنا با برنامه‌های این شرکت دریافت کرده است.

گفته می‌شود که بلندگوی Move 2 با پشتیبانی از پخش صدای استریو واقعی ارائه می‌شود که به دلیل اضافه شدن توییترهای دو زاویه‌ای ممکن شده است. با توجه به اینکه Move اصلی تنها از خروجی مونو پشتیبانی می‌کرد، زیرا تنها یک توییتر داشت، این یک پیشرفت بزرگ است. همچنین یک ووفر برای کنترل باس وجود خواهد داشت. این دستگاه دارای Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.0 برای اتصال است و از یک سوئیچ جدید در عقب برای غیرفعال کردن میکروفون های دستیار صوتی بهره می برد. برای کمک صوتی، از Amazon Alexa و Sonos Voice Control پشتیبانی می کند اما دستیار Google را کنار گذاشته است.

این بلندگو از طریق پورت USB-C از صدای خطی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند دستگاه‌های تلفن همراه را نیز با استفاده از همان پورت شارژ کنند. همچنین دارای استاندارد IP56 است که باعث مقاومت در برابر گرد و غبار و آب می شود و گفته شده برای محافظت از آن در برابر سقوط و حوادث، این شرکت مواد ضربه گیر را انتخاب کرده است. در مورد عمر باتری، دستگاه از پخش مداوم حدود 24 ساعت پشتیبانی می کند که بیش از دو برابر پخش 10 ساعته پشتیبانی شده توسط نسل اول Sonos Move است. استقامت در حالت آماده به کار نیز باید بهبود یابد زیرا شرکت باتری را طوری طراحی کرده که در زمان بیکاری انرژی کمتری مصرف کند.

با توجه به قیمت و در دسترس بودن، Sonos Move 2 در سه رنگ مشکی، سفید و زیتونی عرضه خواهد شد. پیش بینی می شود که قیمت آن 449 دلار در ایالات متحده باشد و تا چند هفته دیگر به بازار عرضه شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا برند مورد اشاره محصول جدید را معرفی و عرضه کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید