iQOO قرار است چند گوشی هوشمند جدید را در این ماه عرضه کند. این برند در حال آماده شدن برای عرضه iQOO Z7 Pro برای روز 31 آگوست است. در همان روز، برند فرعی ویوو iQOO Z8 و iQOO Z8x را معرفی خواهد کرد.

انتظار می رود این دو گوشی میان رده جدید عملکرد خوبی نسبت به قیمت های خود ارائه دهند. در حالی که ما منتظر عرضه آنها هستیم، یک افشاگر مشخصات کامل این دستگاه ها را به اشتراک گذاشته است.

افشاگر Ishan Agarwal مشخصات کامل iQOO Z8 و iQOO Z8x را در X به اشتراک گذاشته است. iQOO Z8 دارای صفحه نمایش 6.64 اینچی LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز است. این گوشی دارای یک دوربین دوگانه در قسمت عقب خواهد بود که یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با تثبیت کننده تصویر و یک دوربین پرتره 2 مگاپیکسلی را دربرمی گیرد. همچنین یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تدارک دیده شد. در بخش سخت افزاری، iQOO Z8 از  چیپست مدیاتک Dimensity 8200 قدرت می گیرد.

شما می توانید بین مدل هایی با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی انتخاب کنید که از طریق کارت MicroSD تا 1 ترابایت قابل ارتقا است. این گوشی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در کنار شارژ سریع 120 واتی پایداری بالایی دارد.

iQOO Z8x بسیاری از ویژگی‌های مشابه را دارد، مانند صفحه نمایش 6.64 اینچی LCD  با نرخ نوسازی 120 هرتزی و دوربین 2 مگاپیکسلی پرتره. با این حال، از چیپست Snapdragon 6 Gen 1 استفاده می کند و شامل 12 گیگابایت رم LPDDR4X با 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 می شود که تا 1 ترابایت نیز قابل ارتقا است. این گوشی دارای باتری بزرگتر 6000 میلی آمپر ساعتی بوده اما فقط از شارژ 44 واتی پشتیبانی می کند

هر دو گوشی دارای جک 3.5 میلی متری هدفون، حسگر اثر انگشت جانبی، NFC و حسگر IR هستند. این مدل دارای سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر OriginOS 3.0 است.

ویوو iQOO Z8 یک گوشی میان رده

در دیگر خبرها گوشی هوشمند آیکیو Z7 Pro 5G قرار است در تاریخ 31 آگوست در هند رونمایی شود. شایعه شده که این دستگاه اولین عرضه خود را با قیمت رقابتی شدید قیمتی انجام خواهد داد.  پس از افشای طراحی جزئی گوشی هوشمند از طریق تیزرهای اولیه، این برند اکنون طراحی کامل دستگاه را از جلو نشان داده است.

در توییت اخیر، iQOO تصویری از گوشی هوشمند آینده خود Z7 Pro 5G را به اشتراک گذاشت. این مدل دارای صفحه نمایش منحنی با حاشیه های نازک است. به نظر می رسد فریم از فلز ساخته شد. در پایین، سینی سیم کارت، یک درگاه USB-C و یک حفره بلندگو را خواهید دید. طراحی عقب آن هنوز مخفی است، اما با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه، باید اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

گفته می شود iQOO Z7 Pro 5G دارای صفحه نمایش خمیده 6.78 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز است. وضوح تصویر Full HD+ بوده و نسبت تصویر 20:9 را ارائه می دهد. عقب گوشی احتمالاً دارای یک سیستم دوربین دوگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی خواهد بود. برای بخش سلفی، دوربین 16 مگاپیکسلی در دسترس خواهد بود.

در بخش سخت افزاری، انتظار می‌رود که مدیاتک Dimensity 7200 به همراه گزینه‌های رم 8 یا 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت داشته باشد. گزارش اخیر نشان داد که این گوشی به راحتی می تواند از 700000 امتیاز در AnTuTu عبور کند. این گوشی با باتری 4600 میلی آمپر ساعتی کار می کند و از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی دارد. این دستگاه که تحت اندروید 13 با رابط کاربری Funtouch OS 13 عمل می کند، احتمالاً تجربه کاربری روانی را ارائه می دهد.

در اخباری مرتبط iQOO رسما از ورود آیکیو Z7 Pro 5G به هند خبر داده که قرار است در 31 آگوست معرفی شود. گمانه زنی ها نشان می دهد که این گوشی در قیمت رقابتی خواهد شد. بنابراین آیکیو می تواند به برند چالش برانگیز برای رقبا تبدیل شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید