طبق گزارش‌ها، موتورولا در حال کار بر روی گوشی هوشمند موتورولا Edge 40 Neo است. لیست این تلفن در وب سایت آمازون ایتالیا موجود است. در حالی که هنوز هیچ تایید رسمی در مورد وجود این دستگاه از طرف موتورولا وجود ندارد، لیست آمازون نشان می دهد که این دستگاه در 15 سپتامبر عرضه خواهد شد.

اج 40 نئو جانشین موتورولا اج 30 نئو خواهد شد که در سپتامبر سال گذشته معرفی شد. در برخی بازارها، همین دستگاه با نام موتورولا Edge 30 Lite موجود است. Edge 30 Neo / Lite یک گوشی جمع و جور است که دارای صفحه نمایش 6.28 اینچی است. طبق لیست، Edge 40 Neo با صفحه نمایش بزرگتر وارد بازار خواهد شد.

همانطور که در لیست آمده است، موتورولا اج 40 نئو دارای یک صفحه نمایش 6.55 اینچی P-OLED است که وضوح +FHD و نرخ تجدید 144 هرتز را ارائه می دهد. این دستگاه از چیپست Dimensity 1050 و 12 گیگابایت رم انرژی می گیرد. اطلاعاتی در مورد دوربین سلفی Edge 40 Neo در دسترس نیست. در این لیست آمده است که سیستم دوربین عقب آن دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی است که به نظر می رسد یک لنز فوق عریض باشد. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که شارژ سریع 68 واتی را ارائه می دهد.

Edge 40 Neo به 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. این گوشی روی اندروید 13 اجرا می‌شود و ویژگی‌های دیگری مانند شاسی ضد گرد و غبار و ضد آب با استاندارد IP68، 5G، Wi-Fi، بلوتوث و USB-C را ارائه می‌کند.

لیست آمازون ایتالیا بیان می کند که موتورولا اج 40 نئو تا 15 سپتامبر در ایتالیا عرضه خواهد شد.

موتورولا Edge 40 Neo با رنگی جذاب در راه است

در اخباری مرتبط گوشی موتورولا Razr+ اخیراً در بازار عرضه شده است، این جدیدترین گوشی هوشمند تاشو موتورولا بوده که بسیاری از طرفداران موتورولا و علاقه مندان به فناوری منتظر آن بودند. پس از عرضه این دستگاه تاشو، تمجیدهای زیادی از طرف بسیاری دریافت کرد زیرا اعتقاد بر این بود که تلفن تاشو مدرن را در بهترین حالت خود نشان می دهد.

جدیدترین دستگاه تاشو موتورولا اکنون دریافت به‌روزرسانی جدیدی را آغاز کرده است که شامل اولین آپدیت امنیتی برای دستگاه می شود. Razr+2023 شروع به دریافت به‌روزرسانی امنیتی جولای 2023 کرده، اگرچه برای این به‌روزرسانی کمی دیر شده است و موتورولا سرانجام این به‌روزرسانی امنیتی را منتشر کرد.

کاربران موتورولا Razr+ 2023 به نسخه سیستم عامل TITZS33.3-62-25-1-3 به روز می شوند. طبق تغییرات، این به‌روزرسانی جدید شامل تغییراتی است که باگ‌ها را برطرف کرده و پایداری دستگاه شما را بهبود می‌بخشد. اگرچه گفته می‌شود که این به‌روزرسانی جدید هنوز به برخی از مشکلات کوچکی که قبلاً از آنها شکایت شده بود، مانند رنگ‌های عجیب و غریب هنگام گرفتن سلفی و پنل تقویم روی صفحه نمایش پوشش نمی‌دهد.

اما موتورولا اعلام کرده است که Razr+ واجد شرایط سه ارتقاء سیستم عامل اندروید است و چهار سال بروزرسانی امنیتی از دستگاه را پشتیبانی می کند. بنابراین کاربران می توانند انتظار داشته باشند که این شرکت به زودی این مشکلات را در نظر گرفته و با آپدیت بعدی آنها را حل کند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید