پردازنده های هشت هسته ای سری Lunar Lake بر اساس ریزمعماری Lion Cove، Skymont و Xe2 (برای واحد گرافیکی) شایعه شده است که بخشی از سری Core Ultra 200 می شوند. اما مشخص نیست چه مدل نامگذاری برای این سری در نظر گرفته شده است.

اینتل خانواده‌های ویژه‌ای مانند Ice Lake را با نام‌گذاری کاملاً منحصربه‌فرد ارائه کرد. اما به نظر می رسد که قصد دارد پردازنده های دسکتاپ Arrow Lake و پردازنده های مبتنی بر Lunar Lake را با تفاوت نام کمتری عرضه کند.

به نقل از یکی از افشاگران Xاولین تراشه مبتنی بر معماری Lunar Lake Core Ultra 5 234V با فرکانس 2.1 گیگاهرتز است که یک پردازنده هشت هسته ای بدون پشتیبانی از چند رشته (عدم ریزمعماری Lion Cove) خواهد بود.

ظاهراً، پردازنده V برای پردازنده‌های سری Core 200 اینتل منحصر به سری Lunar Lake است، در حالی که پسوندهای H، HX و U نشان‌دهنده معماری‌های به روز شده Arrow Lake و Raptor Lake هستند.

به عبارت دیگر، سری Core 200 شامل سه خانواده مختلف خواهد بود: Arrow Lake و Raptor Lake Refresh و Lunar Lake. هر محصول برای یک دسته خاص طراحی شده است و فقط Arrow Lake و Lunar Lake دارای پسوند Ultra خواهند بود.

اینتل تایید کرده است که اولین محصولات از سری پردازنده های Lunar Lake و Arrow Lake تا پایان سال 2024 معرفی خواهند شد. Lunar Lake-M قرار است با تراشه های لپ تاپ Snapdragon X Elite و Plus کوالکام و سری جدید پردازنده های Strix Point رقابت کند. بر اساس Zen 5 AMD

قیمت پردازنده هایی که آینده سبک ترین لپ تاپ ها را مشخص می کنند هنوز مشخص نشده است. باید دید که پردازنده های جدید لپ تاپ اینتل، کوالکام و AMD چه تاثیری بر قیمت لپ تاپ خواهند داشت.