ایسوس چندین مانیتور جدید در گیمزکام (Gamescom) معرفی کرد که یکی از آن‌ها نمایشگر ۳۲ اینچی OLED با وضوح 4K است که البته آن را در ابعاد ۳۴ و ۴۹ اینچ نیز عرضه می‌کند. این محصول که با نام PG32UCDM شناخته می‌شود از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و نرخ پاسخ‌گویی آن ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه اعلام شده است. این مانیتور به‌لطف بهره گرفتن از فناوری QD-OLED می‌تواند به روشنایی ۱۰۰۰ نیت برسد، عملکرد آن ازنظر دقت نمایش رنگ و کنتراست بسیار عالی بوده و برای نمایش واضح‌تر متن از طرح‌بندی زیرپیکسلی بهبودیافته بهره می‌برد.

نمایشگر PG32UCDM ایسوس از هیت‌سینک سفارشی و مواد گرافنی برای کاهش حرارت قطعات داخلی بهره می‌برد وبه سوئیچ KVM و پورت HDMI 2.1، DisplayPort 1.4 و USB C با قابلیت شارژ لوازم الکترونیکی مجهز شده است و ظاهراً در سه‌ماهه‌ی اول سال آینده روانه‌ی بازار خواهد شد.

ایسوس همچنین از نمایشگر OLED خمیده(800R) با ابعاد ۳۴ اینچ و وضوح ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل رونمایی کرد. این محصول از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و نرخ‌تأخیر پاسخ‌گویی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه بهره می‌برد. حداکثر سطح روشنایی ROG Swift OLED PG34WCDM به ۱۳۰۰ نیت می‌رسد و با گواهی DisplayHDR True Black 400 عرضه می‌شود.

PG49WCD نیز مانیتور QD-OLED اولتراوید ۴۹ اینچی ایسوس است که وضوح ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می‌دهد و از نرخ نوسازی ۱۴۰ هرتز و نرخ پاسخ‌گویی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه پشتیبانی می‌کند. حداکثر سطح روشنایی این نمایشگر به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد و امکان شارژ محصولات الکترونیکی را با توان ۹۰ وات دارد.

ایسوس همچنین چند مادربرد Z790 را با پشتیبانی از پردازنده‌ نسل دوازدهم، سیزدهم و نسل بعدی اینتل معرفی کرد. این شرکت همچنین در صفحه‌ی وب اختصاصی خود تأیید کرد نسل چهاردهم تراشه‌های تیم آبی Raptor Lake-S refresh نام خواهند داشت.

ماردبردهای جدید ایسوس قابلیت‌هایی مثل اسلات PCIe 5.0 M.2 آن‌بورد، چهار اسلات PCIe 4.9 M.2، دو درگاه USB C تاندربولت ۴ و کانکتور USB C با پشتیبانی از نرخ انتقال داده‌ی ۲۰ گیگابیت برثانیه را ارائه می‌دهند و از Quick Charge پلاس با حداکثر توان ۶۰ وات و وای‌فای ۷ پشتیبانی می‌کنند.

ایسوس روتر جدیدی به‌نام ROG Rapture GT-BE98 Pro را با پشتیبانی از وای‌فای ۷ معرفی کرده است که به‌گفته‌ی این شرکت اولین روتر گیمینگ چهاربانده‌ی جهان است که از پتانسیل کامل وای‌فای ۷ با پشتیبانی از کانال ۳۲۰ مگاهرتز در باند ۶ گیگاهرتز استفاده می‌کند و بدین‌ترتیب می‌تواند سرعتی معادل ۱۶۰ درصد بیشتر از نسل قبل وای‌فای را ارائه دهد.

روتر ایسوس ROG Rapture GT-BE98 Pro همچنین از عملکردهای Multi-Link و Multi-RU Puncturing برای اتصالات بی‌سیم سریع‌تر و بهینه‌تر پشتیبانی می‌کند و حداکثر سرعت انتقال داده‌های آن به ۳۰ هراز مگابیت برثانیه می‌رسد.