کارت گرافیک مهم‌ترین بخش کامپیوتر گیمینگ است، برای بهترین تجربه از دنیای بازی‌ها باید بهترین کارت گرافیک را خریداری کنید. این مقاله راهنمای خرید کارت گرافیک گیمینگ به حساب می‌آید.

برای گیمینگ، کارت گرافیک مهم‌تر از پردازنده است؛ حتی اگر قوی‌ترین سی پی یو دنیا را داشته باشید، بدون کارت گرافیک قدرتمند نمی‌تواند کاری انجام دهد. همه ما می‌دانیم که کارت گرافیک INNO3D RTX 4090 تمامی بازی‌های دنیا را با بهترین کیفیت ممکن و بیشترین تعداد فریم اجرا می‌کند اما قیمت بالایی دارد. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا با پرداخت کم‌ترین هزینه، یک گزینه مناسب انتخاب کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

انواع کارت گرافیک بر اساس قیمت و کیفیت

هر کدام از کارت گرافیک‌هایی که امروز در آی تی هوم به فروش می‌رسد، یک گزینه فوق العاده برای هر گروه از کاربران است. شما بر اساس بودجه یا کیفیت مورد نظر خود برای بازی، می‌توانید یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید.

برای بازی باید به انتخاب کارت گرافیک توجه کنید

بهترین کارت گرافیک اقتصادی برای بازی

کارت گرافیک INNO3 RTX 1650 می‌تواند اولین انتخاب شما برای ورود به دنیای بازی باشد. کارت گرافیک RTX 1650 با ۴ گیگابایت حافظه رم به راحتی می‌تواند بازی‌های روز دنیا را با کیفیت HD اجرا کند. اگر کمی تنظیمات بازی را کاهش دهید، این کارت گرافیک توانایی اجرای بازی‌ها با کیفیت FHD را دارد.

سیستم خنک کننده کارت گرافیک INNO3D با دو فن قدرتمند به شما اجازه می‌دهد تا بازی مورد علاقه خود را برای ساعت‌های طولانی ادامه دهید. فراموش نکنید که این کارت گرافیک با ۴ گیگابایت حافظه رم GDDR5 می‌تواند یک انتخاب خوب برای رندرینگ و کارهای گرافیکی نیز باشد. در نهایت برای بهترین انتخاب با کارشناسان فروش آی تی هوم تماس بگیرید.

بهترین کارت گرافیک برای بازی با کیفیت FHD

برای اجرای بازی‌های روز دنیا با کیفیت FHD به یکی از هیولاهای انویدیا نیاز نداریم. کارت گرافیک انویدیا RTX 3050 می‌تواند یک انتخاب خوب برای کیفیت FHD و تعداد فریم مناسب باشد. اگر به قدرت بیش‌تری نیاز دارید، RTX 3060 پیشنهاد آی تی هوم به شما خواهد بود. از میان محصولات بازار، ما به شما کارت گرافیک‌های INNO3D RTX 3050 و INNO3D RTX 3060 X3 را پیشنهاد می‌کنیم.

برای بازی با کیفیت FHD می‌توانید یکی از کارت گرافیک‌های میان رده را انتخاب کنید

کارت گرافیک INNO3D RTX 3050

کارت گرافیک RTX 3050 ارزان‌ترین گزینه در میان کارت گرافیک‌های انویدیا RTX 30 است؛ اما این کارت گرافیک قدرت زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به دلیل وجود سیستم خنک کننده قدرتمند، می‌توانیم از تمام توان کارت گرافیک INNO3D RTX 3050 استفاده کنیم.

کارت گرافیک INNO3D RTX 3050 در تمامی بازی‌های محبوب مانند Fortnite عملکرد فوق العاده‌ای از خود نشان می‌دهد. تنها چالش برای این کارت گرافیک بازی‌های سنگین با گرافیک پیچیده مانند Call of Duty است.

کارت گرافیک INNO3D RTX 3060 X3

برای کارت گرافیک INNO3D RTX 3060 X3 در کیفیت FHD یا ۱۰۸۰p محدودیت وجود ندارد. شما می‌توانید بازی مورد علاقه خود را حتی با گرافیک پیچیده و سنگین به راحتی اجرا کنید. شرکت INNO3D در نسخه اختصاصی خود از کارت گرافیک RTX 3060 سه فن قدرتمند را به کار گرفت تا هرگز نگران بیش از حد داغ شدن کارت گرافیک نباشیم.

کارت گرافیک RTX 3060 X3 بالاترین فریم ممکن را در بازی Fortnite ارائه می‌کند، اگر به بازی ماینکرفت فکر می‌کنید، ساده‌ترین کاری است که RTX 3060 می‌تواند انجام دهد. البته که با خرید این کارت گرافیک به خوبی می‌توانید از بازی فوق العاده Red Dead 2 لذت ببرید.

کارت گرافیک اقتصادی برای بازی با کیفیت ۴K

اجرای بازی‌ها با کیفیت ۴K کابوس شرکت‌های سازنده کارت گرافیک بود، تا زمانی که کارت گرافیک‌های RTX 30 انویدیا به بازار معرفی شد. امروز که این مقاله را می‌خوانید، دو گزینه فوق العاده در بازار ایران برای اجرای بازی با کیفیت ۴K وجود دارد.

کارت گرافیک INNO3D RTX 3070Ti

کارت گرافیک INNO3D RTX 3070Ti ارزان‌ترین کارت گرافیک برای بازی با کیفیت ۴K است. این کارت گرافیک از همان تراشه RTX 3080 استفاده می‌کند اما بیش از ۱۰۰ دلار قیمت کم‌تری دارد.

کارت گرافیک INNO3D RTX 4070Ti

کارت گرافیک INNO3D RTX 4070Ti کوچک‌ترین عضو خانواده RTX 40 است؛ اما از RTX 3090Ti نیز قدرت بیش‌تری دارد. این کارت گرافیک به شما اجازه می‌دهد تا تمامی بازی‌های ساخته شده تا به امروز را با کیفیت ۴K و تعداد فریم بالا اجرا کنید. از زبان آی تی هوم به شما قول می‌دهیم که بازی با این کارت گرافیک شبیه به یک رویا است.

بهترین کارت گرافیک برای بازی با کیفیت ۸K

برای بازی با کیفیت ۸K سه گزینه در سبد محصولات انویدیا وجود دارد؛ RTX 4070Ti، RTX 4080 و RTX 4090. کارت گرافیک RTX 4090 واقعاً برای بازی کردن بیش از حد است. هیچ کدام از بازی‌هایی که تا امروز معرفی و منتشر شده توانایی به چالش کشیدن این محصول را ندارد. به همین دلیل برای بازی کردن، تنها دو کارت گرافیک RTX 4070Ti و RTX 4080 را پیشنهاد می‌کنیم.

کارت گرافیک INNO3D RTX 4070Ti

انویدیا با معرفی کارت گرافیک‌های RTX 40 معنای قدرت پردازش را برای همیشه تغییر داد. حتی ضعیف‌ترین کارت گرافیک از این سری، نسل قبل را با اختلاف شکست می‌دهد. کارت گرافیک INNO3D RTX 3070Ti به راحتی می‌تواند بازی‌های روز دنیا را با کیفیت ۸K اجرا کند، اما نباید تنظیمات بازی را در حداکثر مقدار خود قرار دهید.  

کارت گرافیک INNO3D RTX 4080

کارت گرافیک INNO3D RTX 4080 یک گزینه کامل برای شما است. با این کارت گرافیک غیر ممکن وجود ندارد، هر بازی با هر تنظیمات در کیفیت ۸K اجرا می‌شود. آیا به خرید یک کارت گرافیک برای حداقل ۵ سال بازی بدون دردسر فکر می‌کنید؟ INNO3D RTX 4080 منتظر شما است.

نتیجه گیری

کارت گرافیک در دنیای بازی اهمیت بسیار زیادی دارد و برای بهترین تجربه باید بهترین گزینه را انتخاب کنید. بهترین گزینه برای هر کاربر با هر مقدار بودجه متفاوت است، به همین دلیل قبل از خرید با کارشناسان آی تی هوم تماس بگیرید تا بهترین کارت گرافیک را برای شما و کارهای شما معرفی کنیم. آی تی هوم همراه شما است برای بهترین انتخاب.