Vivo در اوایل آوریل امسال تبلت Vivo Pad 2 را در چین عرضه کرد. اکنون این برند در حال کار بر روی یک تبلت جدید است. نام آن Vivo Pad Air خواهد بود و بزودی عرضه می شود.

دستگاه در لیست دستگاه های پشتیبانی شده Google Play رویت شده است. این نام و شماره مدل محصول آینده را نشان می دهد. با این حال، Vivo هنوز در مورد تبلت جدید صحبتی رسمی نکرده است.

لیست دستگاه های پشتیبانی شده گوگل پلی تبلت جدید ویوو را تایید می کند که نام آن Vivo Pad Air خواهد بود. این دستگاه با شماره مدل PA2353 فهرست شده است. با این حال، به غیر از شماره مدل و نام، این لیست هیچ اطلاعات اضافی از تبلت را نشان نمی دهد. به نظر می‌رسد که Vivo Pad Air احتمالاً نسخه‌ای از Vivo Pad 2 خواهد بود. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Vivo Pad Air در وب‌سایت‌های صدور گواهی و در افشای مشخصات کلیدی آن رویت شود.

در مورد Vivo Pad 2، این دستگاه با صفحه نمایش 12.1 اینچی LCD دارای وضوح 2.8K و نرخ نوسازی 144 هرتز عرضه می شود. پشتیبانی از HDR10 و حداکثر روشنایی 600 نیت را ارائه می دهد. در قسمت صدا، دستگاه به چهار بلندگو و دو توییتر مجهز شده است. این تبلت دارای دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو است.

در بخش سخت افزاری، Vivo Pad 2 به پردازنده مدیاتک Dimensity 9000 همراه با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. در دیگر خبرها Vivo بی سر و صدا یک گوشی هوشمند جدید از سری Y را معرفی کرده است. این مدل ویوو Y27 5G نام داشته و یک میان رده است. این دستگاه در وب سایت جهانی این برند فهرست شد. در ماه های اخیر گواهی های متعددی را دریافت کرده بود، بنابراین عجیب نیست که معرفی شد.

ویوو Y27 5G دارای یک صفحه نمایش 6.44 اینچی LCD با طراحی ناچ است. گوشی به وضوح FHD+ و حداکثر روشنایی 600 نیت مجهز شد. دکمه پاور به عنوان حسگر اثر انگشت در قسمت جانبی تعبیه شده است. پنل عقب دارای یک ماژول دوربین مربعی است.

در بخش تصویربرداری، ویوو Y27 5G دارای یک دوربین دوگانه عقب بوده که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز بوکه ثانویه 2 مگاپیکسلی می‌شود. این دستگاه یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو دارد.

در قسمت سخت افزاری، Y27 5G به پردازنده مدیاتک Dimensity 6020 مجهز شده است. این مدل در چند پیکربندی از جمله رم 4 و 6 گیگابایتی به همراه ویژگی های رم مجازی تا 6 گیگابایت ارائه می شود. هر دو نسخه دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی هستند. این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی می گیرد. از نظر نرم‌افزاری، دارای سیستم‌عامل Funtouch 13 مبتنی بر اندروید 13 است.

گزینه های اتصال در ویوو Y27 5G شامل 5G، پورت USB-C، جک 3.5 میلی متری، WiFi، بلوتوث و NFC می شود. Y27 5G در رنگ‌های مشکی Mystic و بنفش ساتن ارائه می‌شود. این برند هنوز قیمت و زمان عرضه این گوشی هوشمند را اعلام نکرده است. در اخباری مرتبط Vivo در حال آماده شدن برای عرضه سری جدید گوشی های هوشمند V29 در بازار است. این مدل‌های جدید جانشین سری V27 خواهند بود، به این معنی که این گوشی‌ها نیز گوشی‌های رده میانی سطح بالایی خواهند بود. اما قبل از هر گونه اطلاعیه رسمی، مدل رده بالای V29 Pro در GeekBench مشاهده شده که برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید