«شرکت ایدکو»، توزیع‌کننده‌ی آنلاین محصولات خانگی کسپرسکی در ایران و خاورمیانه، فروش ویژه خود را به مناسبت (Black Friday)و (Cyber Monday) از 3 تا 6 آذر ماه 1402 آغاز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی ایدکو؛ از روز جمعه، سوم آذرماه، %80 تخفیف روی کسپرسکی آنتی ویروس 1 کاربره 1 ساله و %50 تخفیف روی کسپرسکی توتال سکیوریتی 1 دستگاه و 3 دستگاه 1 ساله به مشتریاتش ارائه می‌دهد.

تأمین امنیت سیستم فقط با 200 هزارتومان!

افزایش حوادث مربوط به سوءاستفاده از فضای آنلاین، مانند صفحات فیشینگ و سرقت اطلاعات، در ماه‌های اخیر، اهمیت استفاده از ابزارهای امنیتی پیشرفته برای گوشی‌های همراه و رایانه‌های شخصی را دوچندان کرده‌است.

اما؛ این روزها با توجه به شرایط اقتصادی کشور، شاید پرداخت هزینه بالای آنتی‌ویروس برای اغلب ما کار آسانی نباشد، با توجه به این مسئله، شرکت ایدکو، به عنوان نمایندگی رسمی آنتی ویروس کسپرسکی تصمیم گرفته‌است، به‌منظور تسهیل حال شرایط هم‌وطنان عزیزمان، تخفیف‌های استثنایی به مناسبت 2 رویداد فروش ویژه بین‌المللی «جمعه سیاه» 24 نوامبر (3 آذر) و «دوشنبه مجازی»، 24 نوامبر (6 آذر) برپا کند و محصولات خود را با قیمت‌های استثنایی و به‌صرفه به مشتریانش عرضه کند.

ورود به بلک‌فرایدی کسپرسکی و آنتی ویروس 200 هزار تومانی اورجینال

همان‌طور که می‌دانید، بلک فرایدی، یک حراج بین‌المللی مهم در حوزه خرده‌فروشی است که هرساله، در بسیاری از کشورهای جهان از جمله، آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، انگلستان، هند، چین و مکزیک برگزار می‌شود.

از سوی دیگر، سایبرماندی نیز یک روز پرتخفیف دیگر برای محصولات فروشگاه‌های آنلاین است که از سال 2005 در ایالت متحده آمریکا شروع و به‌تدریج در سایر کشورها نیز رواج یافته‌است.

شرکت ایدکو تصمیم دارد، در یک بازه زمانی محدود 3 روز، با ارائه تخفیف‌ استثنایی %80 روی کسپرسکی آنتی ویروس 1 کاربره 1 ساله و %50 تخفیف روی کسپرسکی توتال سکیوریتی 1 دستگاه و 3 دستگاه 1 ساله، هم‌وطنان عزیز را در این تجربه جهانی شریک کند.

به گونه‌ای که شما فقط با پرداخت 200 هزار تومان می‌توانید، آنتی ویروس کسپرسکی 1 کاربره 1 ساله را دریافت کنید و در این هیاهوی سوء استفاده از فضای مجازی با خیال راحت از کامپیوتر شخصی خود استفاده کنید.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که محصولات کسپرسکی، که پیش از این نیز در ایران مورد استقبال ویژه قرار گرفته‌اند، همچنان از طریق وب‌سایت رسمی و فروشگاه‌های آنلاین نمایندگان در دسترس هستند. علاقه‌مندان می‌توانند با کلیک روی لینک زیر به خرید محصولات مورد نظر خود بپردازند و از جدیدترین فناوری‌های حوزه امنیت اطلاعات بهره‌مند شوند.