فروشگاه اینترنتی الانزا با نزدیک شدن به زمان بلک فرایدی یا جمعه سیاه، تخفیف های جذاب و ویژه ای را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. با توجه به اینکه در روز بلک فرایدی با شلوغی سایت ها، ناموجود شدن سریع محصولات و مشکلاتی از این دست مواجه هستید امکان خرید موفق کمتر خواهد شد.

به همین دلیل فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی الانزا جشنواره خود را از دهم آبان ماه 1402 آغاز کرده تا بتوانید به راحتی در آن شرکت کنید و تمام محصولات مورد نیازتان را با بهترین قیمت و تخفیف هایی تا سقف 80 درصد بخرید. پیشنهاد می کنیم هر روز به سایت الانزا سر بزنید تا بتوانید از کدهای تخفیف متنوعی که روی سایت قرار دارند استفاده نمایید.

کیک را ببر و تخفیف بگیر

اگر در جشنواره تولد الانزا شرکت کرده باشید، حتماً کیک معروف آن را دیده و شمع ها را فوت کرده اید. حالا بعد از فوت کردن شمع ها، نوبت به بریدن کیک می رسد تا مطمئن شوید تخفیف های این جمعه واقعیه!

برای این کار کافیست وارد سایت الانزا شوید و روی بنر کیک تولد کلیک کنید. حالا شماره تماس خود را در کادر مربوطه وارد نموده و سپس کدی را که از طریق پیامک دریافت کرده اید در سایت ثبت نمایید. در نهایت با بریدن کیک کد تخفیفی به شما اختصاص می یابد که به وسیله آن می توانید از یکی از هدایای جذاب زیر بهره مند شوید:

  • کد تخفیف 99 درصدی
  • کد تخفیف 150 هزار تومانی
  • کد تخفیف 100 هزار تومانی
  • کد تخفیف 90 هزار تومانی
  • کد تخفیف 70 هزار تومانی
  • کد تخفیف 50 هزار تومانی

محصولات شامل تخفیف در جشنواره تخفیف های این جمعه واقعیه

الانزا در جشنواره تخفیف های این جمعه واقعیه، تا 80 درصد تخفیف روی کالاهای متنوع از برندهای معتبر ایرانی و خارجی اعمال کرده است. شما عزیزان می توانید تمام اقلام آرایشی و بهداشتی مورد نیازتان را در این جشنواره با بهترین قیمت تهیه کنید و از تجربه یک خرید اینترنتی عالی لذت ببرید.

برخی از محصولات برگزیده در جشنواره تخفیف های این جمعه واقعیه عبارتند از:

کرم ضد آفتاب

استفاده از کرم ضد آفتاب در تمام روزهای سال، حتی روزهای ابری و سرد ضروری است؛ چرا که اشعه های مضر نور خورشید حتی در این روزها هم می توانند به پوست شما آسیب برسانند. به همین منظور لازم است استفاده از ضد آفتاب را به عنوان یکی از کارهای مهم روزانه خود جدی بگیرید.

در این جشنواره می توانید انواع ضد آفتاب برای صورت و بدن کودکان و بزرگسالان را با تخفیف فوق العاده خریداری کنید و به کمک آن ها از پوستتان محافظت کاملی را به عمل بیاورید.