در حالی که چند ماه پیش گفته شده بود که سامسونگ احتمالا سال آینده این گوشی را عرضه خواهد کرد گلکسی اس 24 پلاس نام رمز نسل بعدی گوشی پرچمدار سامسونگ فاش شده است که نشان می دهد نسخه پلاس گلکسی S2.4 نیز وجود خواهد داشت.

اسم رمز سری گلکسی اس 24

بر اساس گزارش های منتشر شده، گلکسی اس 24 اولترا با کد داخلی “Muse3” شناخته شده است، بنابراین می توان فرض کرد که دو گوشی دیگر با اسم رمز “Muse” وجود دارد. به طور دقیق تر، می توان انتظار گوشی گلکسی اس 24 را با نام رمز داشت Muse1 و گلکسی اس 24 پلاس، به احتمال زیاد با اسم رمز Muse2 شناخته شود

این غول مستقر در کره جنوبی مدت هاست که از اسم رمز برای گوشی های رده بالای خود استفاده می کند. به عنوان مثال، سری گلکسی اس 20 با اسم رمز «هابل»، گلکسی اس 23 با اسم رمز «نابند»، گلکسی اس 22 با کد «رنگین کمان» و گلکسی اس 23 با اسم رمز «الماس» شناخته شدند.

تاکنون اطلاعات زیادی از سری گلکسی اس 24 منتشر نشده است. در مورد دوربین بزرگترین عضو این خانواده، گلکسی اس 24 اولترا، گفته شد که این دستگاه احتمالا یک دوربین تله فوتو کمتر از اس 23 اولترا خواهد داشت. همچنین اخیراً گزارش دیگری حاکی از آن است که هیچ پیشرفت عمده ای در دوربین گلکسی اس 24 اولترا ایجاد نخواهد شد.

گوشی های سری گلکسی S2-4 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 هستند. البته این احتمال وجود دارد که در برخی بازارها این محصولات با تراشه Exynos 2400 روانه بازار شوند.

طبق معمول، انتظار می رود تا قبل از عرضه رسمی گلکسی اس 24، اطلاعات بیشتری در مورد گوشی های این خانواده فاش شود. با این حال انتظار داریم در هفته های اول سال 2024 شاهد جزئیات بیشتری از طراحی و مشخصات این گوشی ها باشیم.