شیائومی همچنان محصولات بیشتری را به خانواده تلویزیون های خود اضافه می کند. در حالی که بسیاری از ما این شرکت را با گوشی‌های هوشمندش می‌شناسیم، اما طیف گسترده‌ای از محصولات، از تلویزیون گرفته تا ترازوی هوشمند را نیز ارائه می‌دهد. اکنون برند چینی تلویزیون های هوشمند سری X را به مجموعه خود اضافه کرده اند. این شرکت تلویزیون های هوشمند سری X را در هند عرضه کرده است.

هند یکی از مهم ترین بازارهای شیائومی است. این شرکت نه تنها با گوشی های هوشمند خود، بلکه با سایر محصولات خود، سهم بازار قابل توجهی در اینجا دارد. به عنوان مثال، وقتی به بازار تلویزیون های هوشمند در هند نگاه می کنیم، می بینیم که شیائومی با 10.5 درصد پیشتاز است. موفقیت این غول فناوری مدیون مدل های تلویزیونی پیشرفته اما مقرون به صرفه آن است. اکنون شیائومی تلویزیون های هوشمند سری X را به مجموعه خود اضافه کرده است.

شیائومی با گرفتن بازخورد از کاربران و طرفداران خود، مدل 65 اینچی را پس از چهار سال به سری X بازگرداند. سری X همچنین دارای مدل هایی در سایزهای 55، 50 و 43 اینچی است. تلویزیون‌های هوشمند سری X شیائومی به جای تمرکز بر برنامه‌ها، اکنون از سیستم Content first UI استفاده می‌کنند. این تلویزیون توسط Google TV و PatchWall+ پشتیبانی می‌شود و آنچه را که کاربران می‌بینند بر اساس آنچه دوست دارند تماشا کنند سفارشی می‌کند.

تلویزیون‌های هوشمند سری X نسبت به مدل‌های قبلی به‌روزرسانی‌هایی را ارائه می‌کنند، از جمله رابط کاربری محتوای اول با Google TV و PatchWall+، فناوری Dolby Vision و Vivid Picture Engine، بلندگوی 30 واتی با صدای Dolby، و طراحی بدون حاشیه تجربه تمام صفحه با نسبت نمایشگر به بدنه تا 98 درصد را ارائه می دهد.

جدیدترین تلویزیون های هوشمند سری X شیائومی می توانند تصاویر را در Dolby Vision و HDR10 نمایش دهند. این فناوری‌ها باعث می‌شوند رنگ‌ها واقعی‌تر به نظر برسند و روشنایی و طیف رنگ‌های نشان‌داده‌شده روی صفحه را بهبود ببخشند. این سری تلویزیون شیائومی دارای ویژگی خاصی به نام موتور تصویر زنده (VPE) است که شیائومی آن را ساخته است. به تلویزیون اجازه می دهد تا 94درصد از طیف رنگی DCI-P3 را نشان دهد و به بیننده امکان دسترسی به بیش از یک میلیارد رنگ مختلف را می دهد.

این به میزان زیادی آنچه را که روی صفحه می بینید بهبود می بخشد. علاوه بر این، شیائومی دارای فناوری خاص خود به نام Reality Flow است که باعث می شود تصاویر متحرک روی صفحه نمایش تار نشوند و صاف به نظر نرسند، حتی زمانی که به سرعت در حال حرکت هستند. علاوه بر صدای Dolby Audio و بلندگوهای قدرتمند 30 واتی، سری Xiaomi Smart TV از فناوری DTS:X و DTS: Virtual X پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا سطوح جدیدی از جزئیات، وضوح و عمق را برای صدای فراگیر قدرتمندی که اتاق را پر می‌کند، کشف کنند.

جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند سری X شیائومی دارای ویژگی‌های واقعاً جذابی هستند. آنها با دستیار Google ارائه می شوند تا بتوانید با صحبت کردن آنها را کنترل کنید. آنها همچنین دارای Chromecast داخلی و Miracast هستند که به شما امکان می دهد مواردی را از تلفن، تبلت یا لپ تاپ خود در تلویزیون نشان دهید. علاوه بر این، تلویزیون های جدید می توانند با تمام کنسول های بازی ویدیویی جدید ارتباط برقرار کنند. آنها دارای 3 پورت HDMI v2.1، 2 پورت USB، و یک پورت برای کابل صوتی/تصویری و هدفون هستند. این تلویزیون ها بر روی تراشه 64 بیتی Quad Core A55 کار می کنند و دارای وای فای دو بانده برای اینترنت سریع هستند. سری X همچنین دارای بلوتوث 5.0 است که اتصال به هر دستگاه صوتی را آسان می‌کند.

نسخه 65 اینچی تلویزیون های هوشمند سری X شیائومی از 5 آگوست 2023 آماده خرید می شود. سایر نسخه های این سری تلویزیون های هوشمند شیائومی با قیمت 28999 روپیه هند شروع می شوند.

منبع

به این پست امتیاز بدید