شیائومی همواره سعی می کند بهترین خدمات را به مخاطبان و مشتریان خود ارائه دهد. برندی که همیشه سعی می کند سبد محصولات خود را بهتر از قبل کند.

شیائومی، سازنده پیشرو گوشی‌های هوشمند، با اخراج دو مدیر کل منطقه‌ای بخش تجارت بین‌الملل خود، موضع محکمی در برابر فساد اتخاذ کرده است. به گزارش سینا فناوری، چن بینگسو، مدیر کل سابق منطقه آمریکای لاتین، به درخواست رشوه، پذیرش هدایای گران قیمت و سرگرمی های مجلل ارائه شده توسط شرکای تجاری متهم شد.

گفته می شود که اوون، مدیر کل سابق اروپای غربی، مبالغ قابل توجهی را در معاملات برون سپاری به دست آورده است. طبق گزارش‌ها، هر دوی این مدیران از چهره‌های کلیدی در پیشبرد توسعه شیائومی در خارج از کشور بودند.

شیائومی اقدام قاطعی انجام داد. چن بینگسو اخراج شد، از اختیار سهام محروم شد و ظاهراً ملزم به جبران ضررهای مالی شرکت شد. در مورد اوون، نه تنها او اخراج شد، بلکه شرکت اقدام قانونی علیه او کرد و هم به دنبال اتهامات کیفری و هم خسارت مدنی بود.

رویکرد عدم تحمل این شرکت در برابر فساد، پیامی روشن به کارمندان خود در سراسر جهان ارسال می کند. این امر به ویژه با توجه به زمان‌بندی قابل توجه است، زیرا در حال حاضر شیائومی با سامسونگ و اپل برای تسلط بر بازار اروپا می‌جنگد و آمریکای لاتین فرصت رشد امیدوارکننده‌ای را ارائه می‌دهد. از دست دادن رهبران کلیدی منطقه به دلیل رفتار نادرست می تواند به طور قابل توجهی پیشرفت شیائومی را مختل کند.

با نگاهی به آمریکای لاتین، گزارش Canalys نشان می‌دهد که شیائومی 5.3 میلیون دستگاه را در سه ماهه اول سال 2024 فروخته است که 15.3 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. این نشان دهنده رشد چشمگیر 45 درصدی سالانه برای شرکت است. در حالی که در بازار اروپا، شیائومی با 16 درصد سهم بازار در سه ماهه اول سال 2024 مقام سوم را به دست آورد.

شیائومی به دنبال توضیح است

در خبر دیگر، شیائومی پیشتر از مدل جدیدی از سری 14 شیائومی رونمایی کرد که با نام 14 Sivi شناخته می شود و باید آن را نسخه جهانی Sivi 4 Pro در نظر گرفت.

شیائومی اخیراً Xiaomi 14 Civi را معرفی کرده است که اولین عرضه جهانی سری Civi است که قبلاً فقط در چین عرضه می شد. این گوشی هوشمند به عنوان یک رقیب در بخش میان رده رده بالا قرار می گیرد و بازیکنان شناخته شده ای مانند OnePlus 12R و iQOO 12 را هدف قرار می دهد.

شیائومی 14C دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با وضوح 1236 در 2750 پیکسل است که تصاویر واضح 1.5K را ارائه می دهد. این نمایشگر با نرخ تازه سازی 120 هرتز، تجربه کاربری روانی را نوید می دهد که هم برای مصرف محتوا و هم برای تولید محتوا به خوبی ارائه می شود. از نقطه نظر فنی، انتظار می رود این گوشی از چیپست Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3 استفاده کند، پردازنده ای قدرتمند که برای ارائه عملکرد بالا برای کارهای روزانه و حتی بازی های سبک طراحی شده است. شیائومی این را با رم LPDDR5X برای انتقال سریعتر داده و حافظه فلش UFS 4.0 برای زمان بارگذاری سریعتر برنامه و پاسخگویی کلی سیستم تکمیل می کند.

شیائومی 14 Civ را به یک سیستم چند منظوره با دوربین سه گانه در پشت مجهز می کند. سنسور اصلی دارای رزولوشن بالای 50 مگاپیکسلی است که احتمالا از فناوری ترکیب تصویر برای ثبت عکس هایی با نور و جزئیات استفاده می کند. در کنار این، یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی وجود دارد که توانایی دستیابی به عکس های بزرگ شده را بدون کاهش قابل توجه کیفیت ارائه می دهد. سیستم دوربین عقب یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض است که برای ثبت مناظر وسیع و عکس های گروهی ایده آل است.

منبع

به این پست امتیاز دهید