شیائومی، با معرفی شیائومی ۱۴ اولترا در حال آماده شدن برای گسترش گوشی‌های پرچمدار خود است. این عضو جدید پس از عرضه‌ی موفق شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو از راه می‌رسد.

سری شیائومی ۱۴ در حال حاضر در بخش بهترین گوشی‌های بازار پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و شیائومی ۱۴ اولترا آماده است تا جایگاه این برند را بیش از پیش ارتقا دهد.

براساس گفته‌های یکی از افشاگران در ویبو، انتظار می‌رود شیائومی ۱۴ اولترا از ارتباط ماهواره‌ای، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک و قابلیت‌های ماکرو تله‌فوتو در عکس‌برداری برخوردار باشد.

این افشاگر همچنین می‌گوید که شیائومی درحال توسعه‌ی یک راه‌حل گسترده با هدف بهبود عملکرد و هماهنگی فاصله‌ی کانونی دوربین‌ شیائومی ۱۴ اولترا است.

شایعه شده است که گوشی شیائومی ۱۴ اولترا دارای مجموعه دوربین چهارگانه با سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی و دیافراگم‌های متغیر از f/1.6 تا f/4.0 خواهد بود.

Digital Chat Station پیش از این اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین شیائومی ۱۴ اولترا ارائه کرده است. گفته می‌شود این دستگاه به سنسور سونی LTY900 مجهز می‌شود که نسخه‌ی ارتقایافته‌ی سونی IMX989 با سنسور اصلی یک اینچی خواهد بود.

در بخش امنیت، گفته می‌شود شیائومی ۱۴ اولترا در حال آزمایش اثر انگشت اولتراسونیک تک‌نقطه‌ای است. این فناوری احتمالاً مبتنی‌بر راهکار اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر شرکت گودیکس خواهد بود.

طبق افشاگری‌های قبلی، انتظار می‌رود شیائومی ۱۴ اولترا با باتری ۵٬۱۸۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه شود که از شارژ سریع سیمی ۹۰ وات و بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود شیائومی ۱۴ اولترا در آوریل (فروردین و اردیبهشت) سال بعد عرضه شود که با برنامه‌ی عرضه‌ی رقبایی مانند ویوو ایکس ۱۰۰ اولترا و هواوی پی ۷۰ مطابقت دارد. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، می‌توانیم انتشار جزئیات بیشتر و همین‌طور قیمت گوشی را انتظار داشته باشیم.