افشاگری نسبتاً خوش‌سابقه در گزارشی جدید می‌گوید اپل در دو گوشی آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس از «فرآیندی بهبودیافته» برای تولید و رنگ‌کردن فریم تیتانیومی استفاده خواهد کرد که باعث می‌شود فریم این دو گوشی صیقلی‌تر از فریم آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به نظر برسد.

اپل تا پیش از رونمایی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس، گوشی‌هایش را با فریم صیقلی فلزی تولید می‌کرد و ظاهراً فریم آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس قرار است ظاهری شبیه به گوشی‌های قبلی پیدا کند؛ با این تفاوت که فریم گوشی‌های جدید دربرابر خط و خش بسیار مقاوم‌تر از فولاد ضدزنگ خواهد بود.

فریم آیفون ۱۵ پرو مکس

فریم آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس حالت مات و برس‌خورده دارد و تفاوتش با مدل‌های قبلی به‌راحتی قابل رؤیت است. خط و خش روی این فریم کمتر از قبل دیده می‌شود و به ادعای اپل، فریم آیفون ۱۵ پرو کمتر اثر انگشت را نمایان می‌کند.

مقاله‌های مرتبط

بر اساس شایعه‌ای جدید، اپل دو گوشی آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس را در رنگ‌های جدید «مشکی فضایی» و «رز» عرضه می‌کند. رنگ رز، مشابه طلایی خواهد بود و مشکی فضایی جایگزین مشکی تیتانیومی می‌شود.

مدل‌های جدید گوشی آیفون احتمالاً اواخر شهریور امسال رونمایی می‌شوند. فعلاً مشخص نیست که قیمت گوشی های ۲۰۲۴ اپل چقدر خواهد بود.