کارت گرافیک مفهومی Palit RTX 4090 Link Plus با نمایشگر 7 اینچی و سیستم خنک کننده بزرگ ارائه شد. پیش از این چندین کارت گرافیک مجهز به نمایشگر عرضه شده بود که از آن جمله می توان به صفحه نمایش کوچک کارت گرافیک سری GTX 10 انویدیا و نمایشگر تمام رنگی OLED با قابلیت نمایش انیمیشن در برخی مدل های دیگر اشاره کرد. با این حال چیزی که تا به حال ندیده بودیم نمایشگر 7 اینچی روی کارت گرافیک است که ابعادی برابر با صفحه نمایش برخی تبلت ها دارد.

کانال YouTube Der8auer ویدیویی از مفهوم کارت گرافیک Plait RTX 4090 Link Plus با یک کیت ماژولار جهانی بر اساس طراحی Link Plus به اشتراک گذاشت. کیت ارتقاء مذکور توسط شرکت Plait و با همکاری Link Plus طراحی شده است و احتمالاً با نسل بعدی کارت‌های گرافیک سازگار است.

در حال حاضر نمی دانیم که آیا کارت گرافیک جدید Plait با صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی عرضه خواهد شد یا خیر. این شرکت اخیراً طراحی GameRock Liquid را معرفی کرده است، بنابراین تقریباً هیچ دلیلی برای ارائه چنین طراحی غیرعادی وجود ندارد. با این حال، کامپیوتکس همیشه پر از ایده ها و فناوری های غیرممکن است که گاهی چندان منطقی به نظر نمی رسند.

به گفته Der8auer، سیستم خنک کننده مایع مدولار Plait به خوبی کار می کند، اما کارت گرافیک اصلی برای کار با این سیستم طراحی نشده است. طبق ویدیوی Der8auer، دمای Plait RTX 4090 Link Plus پس از افزایش سرعت فن و تحت یک بار پردازشی نسبتاً سنگین، زیر 60 درجه سانتیگراد باقی می ماند.