موتورولا یکی از زیرمجموعه‌های موفق لنوو است که در چند سال گذشته گوشی‌های هوشمند رده بالایی را عرضه کرده است. این در حالی است که به زودی شاهد عرضه ردیاب آن به نام Moto Tag خواهیم بود.

آخرین گزارش حاکی از آن است که موتورولا در آستانه انتشار دستگاه ردیاب خود است، زیرا اخیراً دستگاهی به نام Moto Tag در وب سایت گواهی FCC مشاهده شده است. طبق فهرست FCC (از طریق ITHome)، ردیاب Moto Tag از بلوتوث LE و باند فوق العاده (UWB) پشتیبانی می کند. وجود UWB نشان می دهد که دستگاه Moto Tag می تواند از ردیابی دقیق تر و دقیق تر دستگاه در مقایسه با یک ردیاب ساده فقط بلوتوث پشتیبانی کند. دستگاه ردیابی موتورولا MotoTag ادعایی در گواهی FCC با شماره مدل XT2445-1 ذکر شده است.

دستگاه MotoTag با باتری ساعت استاندارد با شماره مدل CR2032 کار می کند. این نشان می دهد که تعویض باتری مشکلی نخواهد داشت. این فهرست تأیید نمی کند که آیا ردیاب Moto Tag از شبکه Find My Device Google پشتیبانی می کند یا خیر. گوگل اوایل سال جاری شبکه Find My Device را راه اندازی کرد و چندین برند مانند Chipolo، Pebblebee و غیره را راه اندازی کرد. قبلاً ردیاب های خود را به این ویژگی مجهز کرده بودند. هیچ اطلاعات رسمی در مورد تاریخ عرضه این محصول وجود ندارد، اما این شرکت در تاریخ 25 ژوئن رویدادی را برگزار می کند.

موتورولا آماده است تا Moto Razr 50 و Moto Razr 50 Ultra را به عنوان Moto Razr 2024 و Moto Razr+ 2024 در ایالات متحده عرضه کند. بر اساس گزارش‌ها، این گوشی‌ها در همان روز در چین نیز عرضه خواهند شد، اما صحبتی در مورد اینکه آیا ابتدا در هند عرضه می‌شود یا خیر، وجود ندارد. اطلاعات قبلی نشان می دهد که موتورولا Razr 50 برای نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی حدود 965 دلار قیمت دارد، در حالی که موتورولا Razr 50 Ultra برای گزینه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی معادل 1287 دلار دارد.

موتورولا موتو تگ به زودی عرضه می شود

قیمت‌ها به قیمت‌های اروپایی خود تبدیل شده‌اند و ممکن است زمانی که به طور رسمی در ایالات متحده منتشر شوند، متفاوت باشند. اخیراً اطلاعاتی به صورت آنلاین منتشر شده است که مشخصات اصلی Motorola Razr+ (معروف به Moto Razr 50 Ultra) را برجسته می کند. انتظار می رود این دستگاه دارای حفاظت زیر آب IP52، دوربین زوم تله فوتو و دوربین فوق عریض باشد و همچنین انتظار می رود چندین ویژگی هوش مصنوعی نیز داشته باشد.

در اخبار دیگر، موتورولا قصد دارد به زودی سری گوشی های تاشو Flip Razer 50 را عرضه کند و اکنون تاریخ دقیق عرضه مشخص شده است و در ماه ژوئن خواهد بود. این شرکت سرانجام تاریخ عرضه رسمی سری razr 50 را اعلام کرد که انتظار می رود سری razr 50 شامل دو گوشی مختلف تاشو باشد: razr 50 و razr 50 Ultra.

جزئیات زیادی در مورد سری razr 50 منتشر شده است. مشخصات و تصاویر رندر این گوشی ها به صورت آنلاین موجود است در پست موتورولا در Weibo، این شرکت مستقیماً به سری Razr 50 اشاره ای نکرد، اما آنها به طور رسمی در Weibo اعلام کردند که “سری razr 2024” در ژوئن 2025 معرفی می شود و به احتمال زیاد این دستگاه ها razr 50 و razr خواهند بود. 50 اولترا.

پیش از این، موتورولا Razr 50 با چیپست مدیاتک Dimensity 7300X در Geekbench ظاهر شد. این گوشی همچنین با 8 گیگابایت رم عرضه می شود و با اندروید 14 عرضه می شود. Razr 50 همچنین دارای شارژ سریع 33 واتی و ظرفیت باتری 4200 میلی آمپر ساعتی است. از دیگر مشخصات فاش شده این گوشی تاشو می توان به صفحه نمایش اصلی 6.9 اینچی POLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، صفحه نمایش ثانویه OLED 3.6 اینچی و سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی + 13 مگاپیکسلی اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز دهید