پس از اینکه اخیراً مانیتور گیمینگ 27 اینچی AOC مدل Q27G2SD عرضه شد، این برند اکنون از مانیتور گیمینگ دیگری به نام AOC 24G15N رونمایی کرده است. مانیتور جدید دارای یک پنل VA است که نرخ نوسازی بالایی را همراه با زمان پاسخگویی سریع ارائه می دهد.

مانیتور AOC 24G15N دارای یک پنل 23.8 اینچی VA است که تصاویر واضحی را با وضوح 1920در1080پیکسل (FHD) ارائه می دهد. این مانیتور با نرخ نوسازی سریع 180 هرتز و زمان پاسخگویی سریع 1 میلی‌ثانیه (MPRT) متمایز می‌شود که حتی در حین عملکرد سریع، تصاویری روان را تضمین می‌کند. حداکثر روشنایی 250 نیت دارد. وقتی صحبت از رنگ‌ها به میان می‌آید، مانیتور 100 درصد از فضای رنگی sRGB و 89 درصد از طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند و بازتولید رنگ‌های زنده و دقیق هم دارد. فناوری Adaptive-Sync، همراه با پشتیبانی FreeSync، لگ صفحه را برای بازی روان‌تر به حداقل می‌رساند. علاوه بر این، مانیتور از HDR10 پشتیبانی می کند و دامنه دینامیکی تصاویر را افزایش می دهد.

برای تجربه‌ای راحت و چشم‌پسند، مانیتور دارای فناوری سوسو زدن و تنظیم نور آبی کم است. گیمرها از حالت‌های بازی FPS/RTS استقبال می‌کنند، در حالی که ویژگی‌هایی مانند Game Sight، Dark Field Control، و Game Tone Adjustment به بهبود گیم‌پلی کمک می‌کنند.

مانیتور با تنظیم نسبت چند صفحه نمایش، فناوری Low MBR Motion Blur، شمارنده فریم و نرم افزار تنظیم G-Menu برای تنظیمات سفارشی، تطبیق پذیری را ارائه می دهد. این دستگاه دارای گزینه های اتصال راحت از جمله DisplayPort 1.4، HDMI 2.0 و جک هدفون است. همچنین از نصب VESA با الگوی 100 در 100 میلی متر پشتیبانی می کند و به شما امکان می‌دهد آن را به راحتی بر روی پایه ها یا بازوهای سازگار نصب کنید.

در حال حاضر، جزئیات مربوط به در دسترس بودن و قیمت مانیتور فاش نشده است. با این وجود، ما انتظار داریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری دریافت کنیم.

نمایشگر گیمینگ 24G15N کارآمد حرفه ای

در اخباری مرتبط پس از عرضه مانیتور AGON AG405UXC  با سایز 40 اینچی 2K در ماه گذشته توسط AOC، این برند اکنون یک مانیتور گیمینگ 27 اینچی WQHD mini-LED جدید به نام AOC Q27G3XMN را در چین معرفی کرده است.

Q27G3XMN برند AOC  یک مانیتور پر ویژگی با صفحه نمایش 27 اینچی (68.5 سانتی متر) و فناوری پنل VA است. وضوح تصویر 2560×1440پیکسل و زمان پاسخگویی سریع 1 میلی‌ثانیه را ارائه می‌دهد که آن را برای بازی، فیلم و استفاده عمومی مناسب می‌کند. فناوری Adaptive-Sync مانیتور پارگی و لگ صفحه نمایش را از بین می برد، در حالی که نرخ نوسازی 180 هرتز آن، تصاویری روان را در طول بازی های سریع تضمین می کند.

Q27G3XMN دارای استاندارد VESA DisplayHDR 1000 است و از فناوری نور پس‌زمینه Mini LED با نور مستقیم با نمایشگر کامل بهره می برد که کنتراست را افزایش داده و سیاهی عمیق‌تر و سفیدی روشن‌تری رقم می زند. پشتیبانی 99درصدیsRGB و  96درصدی DCI-P3 و 88 درصدی NTSC طیف رنگی را پوشش می دهد و با پشتیبانی از فناوری نقطه کوانتومی QD، رنگ های دقیق و زنده را ارائه می دهد. گزینه های اتصال شامل HDMI2.0 (HDR)×2، DP1.4 (HDR) و خروجی صدا برای ادغام یکپارچه دستگاه می شود.

ویژگی‌های بازی فراوان هستند، از جمله تنظیمات یک کلیدی برای حالت‌های بازی FPS/RTS، یک شمارنده فریم برای نمایش نرخ‌های نوسازی در زمان واقعی و گزینه‌هایی مانند کنترل میدان تاریک و تنظیم ریتم بازی. پایه ارگونومیک مانیتور امکان سفارشی سازی آسان زوایای دید و ارتفاع را فراهم می کند و راحتی کاربر را تضمین می کند. رنگ مشکی و قرمز مانیتور با طراحی شیک که در کنار یک میکرو قاب 1.2 میلی متری و حاشیه سیاه صفحه نمایش باریک 6.2 میلی متری، جلوه‌ای شیک به دستگاه می بخشد.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شرکت AOC مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید