ویوو در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود، سری ویوو X100 است. ما شایعات پیرامون ترکیب را دنبال می‌کنیم. اکنون رندرهایی از ویوو X100 Pro+ به صورت آنلاین منتشر شده که به ما نگاهی اجمالی از دستگاه آینده می دهد.

رندرهایی که از منبع شخص ثالث تهیه شده اند، نشان می دهند که ویوو X100 Pro+ طراحی مشابه ویوو X90 Pro+ خواهد داشت، اما با چند تفاوت کلیدی. ماژول دوربین اکنون بر روی پنل عقب قرار گرفته است و نوار براقی که جلوه‌ای متمایز به سری ویوو X90 می‌دهد، این بار وجود ندارد. در غیر این صورت، به نظر می رسد بسیار شبیه به نسل قبل خود است.

باز هم، ذکر این نکته مهم بوده که اینها فقط رندرهای شخص ثالث هستند و طراحی نهایی X100 Pro+ ممکن است کمی متفاوت باشد. با این حال، رندرها به ما ایده خوبی در مورد انتظارات می دهند. افشاگر صنعت Digital Chat Station (DCS) نیز اخیراً مشخصات باتری و شارژ سری X100 را فاش کرده است. به گفته DCS، ویوو X100 دارای باتری 5000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی خواهد بود.

در حالی که X100 Pro دارای باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 120 وات و پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 وات خواهد بود و X100 Pro+ دارای باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 وات و پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 وات خواهد بود. سری ویوو X90 در 22 نوامبر 2022 عرضه شد، بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که سری ویوو X100 در بازه زمانی مشابهی در سال جاری عرضه شود.

ویوو X100 Pro+ یک مدل برجسته

در دیگر خبرها طبق گزارش ها، ویوو در حال کار بر روی گوشی هوشمند سری Y در چین است. انتظار می رود که بخشی از سری Y78 باشد که شامل Y78، Y78+ و Y78m می شود. دستگاه آینده در وب سایت گواهی 3C رویت شد. سرعت شارژ و همچنین نام اسمارتفون از طریق این لیست فاش شده است.

محصول آینده ویوو Y78t نام داشته و پیش از این، همین گوشی در سایت صدور گواهی TENAA مشاهده شده بود. ویوو Y78t با شماره مدل V2312BA در وب سایت گواهی 3C چین مشاهده شده است. شارژر دستگاه دارای شماره مدل V4440LoA0-CN بوده و لیست تأیید می کند که دستگاه از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند. یکی از کاربران ویبو اضافه کرد که Y78t آینده احتمالاً یک نسخه ریبرند شده از iQOO Z8x خواهد بود که در ماه آگوست سال جاری در چین عرضه شد. علاوه بر این، پایگاه داده TENAA تلفن هوشمند دارای شماره مدل مشابه با گواهی3C است. تصویر روی گواهی نیز طراحی دستگاه را از جلو و عقب نشان می دهد.

طبق گفته TENAA، ویوو Y78t دارای یک ماژول دوربین مربعی رنگ مشکی است که یک سنسور 50 مگاپیکسلی و یک لنز ثانویه دارد. دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست قرار دارند و احتمالاً دومی به عنوان اسکنر اثر انگشت عمل می کند. در جلو، یک صفحه نمایش حفره دار داشته که طراحی بروز محسوب می شود.

مشخصات اصلی ویوو Y78t ناشناخته بوده، اما اگر واقعاً یک نسخه ریبرند شده از iQOO Z8x باشد، می‌توان انتظار داشت که دارای صفحه نمایش 6.64 اینچی FHD+با نرخ نوسازی 120 هرتز، پردازنده اسنپدراگون 6 نسل 1 و 6000 میلی‌آمپر ساعت باتری با سرعت شارژ 44 واتی باشد.

در اخباری مرتبط بر اساس یک پست اخیر Weibo توسط WhyLab، گوشی هوشمند پرچمدار آینده ویوو، X100 Pro، شایعه شده است که دارای قابلیت ارتباط ماهواره ای خواهد بود. این دستگاه با شماره مدل V2309A اخیراً در گواهی MIIT با لیستی مبنی بر اتصال دو طرفه ماهواره ای مشاهده شد.

طبق این گزارش، X100 pro قادر به ارسال و دریافت متن، عکس، ضبط صدا و حتی ویدیو بدون قرار گرفتن در محدوده شبکه تلفن همراه است. این ویژگی احتمالاً از چیپست Unisoc V8821 که در ماه جولای معرفی شده بود، پشتیبانی می کند. گویی Vivo یکی از شرکای Unisoc در توسعه این چیپست همکاری کرد. این به طور خاص برای شبکه‌های غیرزمینی 5G (NTN) طراحی شده  که اتصال ماهواره‌ای را مدیریت می‌کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید