شرکت موتورولا به زودی چندین مدل گوشی تاشو معرفی خواهد کرد که با نام Motorola Razr 50 سری شناخته می شوند و همین حالا هم هستند.

انتظار می رود موتورولا به زودی موتورولا Razr 50 را همراه با Razer 50 Ultra عرضه کند. اولی اخیراً در گواهی TENAA با تراشه 2.5 گیگاهرتز مشاهده شد. اکنون، به لطف بنچمارک Geekbench، ما جزئیات بیشتری در مورد عملکرد آن داریم.

موتورولا Razr 50 ساده در وب سایت بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این لیست، ریزر 50 را با تراشه ای با چهار هسته 2.5 گیگاهرتزی به همراه چهار هسته 2.0 گیگاهرتزی تایید می کند. این قرارگیری احتمالاً به این معنی است که پردازنده مدیاتک Dimensity 7300X دارد. این چیپست امروز توسط مدیاتک به همراه مدل Dimensity 7300X ارائه شد. این یک چیپست میان رده قدرتمند با گره 4 نانومتری و یک پردازنده گرافیکی عالی Mali-G615 برای بازی است.

علاوه بر چیپست، لیست رم 8 گیگابایتی را نیز تایید می کند. با این حال، اگر مشخصات بهتری برای این دستگاه خاص فاش شود، تعجب نخواهیم کرد. این گوشی دارای اندروید 14 است که در این مرحله جای تعجب نیست. این گوشی هوشمند در Geekbench 6.3 با امتیاز 1033 در بخش تک هسته ای و 2751 در بخش چند هسته ای دیده شد.

شایان ذکر است که اعداد نسبتاً نزدیک به اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام است که یکی از رقبای میان رده Dimensity 7300X است. موتورولا RAZR 50 در مقایسه با RAZR 50 Ultra مدل ساده تری خواهد بود. با این حال، همچنان برخی از ویژگی ها و ارتقاءهای مناسب را به همراه خواهد داشت.

به عنوان مثال، صفحه نمایش بزرگ 3.6 اینچی خواهد داشت که از RAZR 40 Ultra سال گذشته الگوبرداری شده است. وقتی گوشی بسته است تمام قسمت جلویی را می پوشاند. استفاده از گوشی در این حالت نیز امکان پذیر است و صفحه نمایش چیزی فراتر از یک منظره یاب برای دوربین یا اعلان ها است.

موتورولا RAZR 50 همچنین دارای یک باتری بزرگ با ظرفیت 3950 میلی آمپر ساعت خواهد بود. با توجه به چالش نصب باتری با آن اندازه در یک گوشی هوشمند تاشو، این عدد بسیار خوبی است.

Motorola Razr 50 در نزدیکی

خبر دیگر اینکه موتورولا هر ساله نسل جدیدی از گوشی های هوشمند را در قالب میان رده و پرچمدار معرفی می کند. همین روند را برای سال 2024 ادامه خواهد داد و اکنون لیست گوشی های دارای اندروید 15 مشخص شده است.

برخلاف دو نسخه قبلی این سیستم عامل، اندروید 13 و اندروید 14، اندروید 15 که هنوز منتشر نشده است، یک ارتقاء هیجان انگیز خواهد بود. بیلدهای اولیه بسیاری از ویژگی های هیجان انگیز این سیستم عامل را نشان می دادند که در قسمت بعدی این پست به شما خواهیم گفت. در حال حاضر، بیایید ببینیم کدام دستگاه‌های موتورولا واجد شرایط به‌روزرسانی بعدی اندروید هستند.

اندروید 15 در حال حاضر در مرحله آزمایشی است که باید تا ژوئن 2024 ادامه داشته باشد. در این مرحله، گوگل در حال آزمایش ویژگی های جدید و رفع باگ ها و مشکلات موجود است. پس از پایان مرحله بتا، سیستم عامل جدید برای رفع و رفع اشکال وارد فاز پایداری پلتفرم می شود تا برای انتشار نهایی آماده شود.

سال گذشته، گوگل اندروید 14 را همراه با سری پیکسل 8 در ماه اکتبر منتشر کرد. صنعت فناوری انتظار مشابهی را برای اندروید 15 دارد. تقریباً در همان زمان، گوگل سری بعدی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود، پیکسل 9 را نیز رونمایی خواهد کرد. اینها می‌توانند اولین گوشی‌هایی باشند که با اندروید 15 عرضه می‌شوند.

موتورولا سابقه ارائه نرم افزار خوب را ندارد. این برند در اوایل سال جاری، زمانی که برندهای دیگری مانند سامسونگ و وان پلاس آن را برای ده‌ها گوشی خود عرضه کردند، به‌روزرسانی پایدار اندروید 14 را عرضه کرد. امیدواریم که موتورولا این بار با اندروید 15 بهتر عمل کند، اما به احتمال زیاد، ما انتظار نداریم که به زودی پس از انتشار اندروید 15، حداقل تا دسامبر، عرضه پایداری آغاز شود.

منبع

به این پست امتیاز دهید