کاسپا؛ رقیبی قدرتمند برای اتریوم و سولانا در دنیای رمزارزها!

لی کاپیتان، تحلیلگر مشهور بازار رمزارز، با پیش‌بینی‌های امیدوارکننده‌ای برای کاسپا (KAS) پا به میدان گذاشته و معتقد است که این رمزارز پتانسیل پیشی گرفتن از غول‌هایی مانند اتریوم و سولانا را دارد.

چرا کاسپا می‌تواند برتری یابد؟

فناوری DAG: کاسپا از فناوری DAG یا Directed Acyclic Graph (گرف جهت‌دار غیرمدور) استفاده می‌کند که به انجام تراکنش‌ها به صورت فوری و موازی اجازه می‌دهد. این موضوع سرعت تایید تراکنش‌ها را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد و مشکل تراکنش‌های کند و کارمزدهای بالا در شبکه‌های سنتی مانند اتریوم را حل می‌کند.
سرعت فوق‌العاده: لی کاپیتان معتقد است که کاسپا می‌تواند به سرعت ۱۰۰ بلاک در ثانیه دست یابد، که در مقایسه با ۱۵ ثانیه در اتریوم، یک جهش بزرگ محسوب می‌شود.
امنیت بالا: کاسپا در برابر حملات هکری مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهد. در سال ۲۰۲۱، بیش از ۲ درصد از حملات هکری مرتبط با ارزهای دیجیتال در زنجیره هوشمند بایننس رخ داده است، در حالی که کاسپا با اتکا به مکانیسم اجماع اثبات کار (PoW)، امنیت و ثبات را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد.
قابلیت رشد: به گفته لی کاپیتان، کاسپا پتانسیل رسیدن به قیمت ۵ دلار را دارد. در این صورت، ارزش بازار آن به حدود ۱۲۰ میلیارد دلار خواهد رسید که رقمی قابل توجه و نزدیک به بالاترین ارزش بازار بایننس‌کوین در سال ۲۰۲۱ است.

علاوه بر لی کاپیتان، تحلیلگر دیگری به نام کریس نیز ۹ دلیل برتری کاسپا نسبت به اتریوم را برشمرده است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تمرکززدایی بیشتر
مقیاس‌پذیری مستقیم
هزینه تراکنش بسیار کمتر
راه‌اندازی عادلانه
کارایی بالا
عدم وجود مشکلات نظارتی
بنیان‌گذاران باتجربه

در حال حاضر، کاسپا با رشدی چشمگیر در حال معامله است و شاهد افزایش ۵.۶۱ درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته بوده است. حجم معاملات 24 ساعته آن نیز با حدود 9 درصد افزایش به 44.59 میلیون دلار رسیده است.

به این پست امتیاز بدید