اچ پی به تازگی از لپ تاپ Spectre Fold با نمایشگر بزرگ 17 اینچی OLED تاشو رونمایی کرده است. این برند اکنون از یک رایانه شخصی همه کاره (AIO) به نام HP Envy Move رونمایی کرد. این رایانه یکپارچه با در نظر گرفتن قابلیت حمل ساخته شده زیرا دارای یک دستگیره در قسمت عقب بوده که حمل آن را آسان می کند.

رایانه شخصی HP Envy Move  دارای صفحه نمایش لمسی 23.8 اینچی QHD با رزولوشن 2560 در 1440 است که تصاویری پر جنب و جوش و عملکرد لمسی را ارائه می دهد. این مدل از پردازنده Core i5 (1335U) نسل سیزدهم اینتل، همراه با گرافیک UHD اینتل برخوردار است. همچنین باید به 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ظرفیت ذخیره سازی 512 گیگابایت اشاره کرد.

از نظر اتصال، HP Envy Move گزینه های همه کاره ای از جمله 1 پورت HDMI، یک پورت USB-C 3.1 و 1 پورت USB-A 3.1 را به همراه 2 پورت USB و 2 اسلات M.2 برای قابلیت ارتقا ارائه می دهد. از بلوتوث و وای فای 6 برای اتصالات بی سیم بدون نقص پشتیبانی می کند. این رایانه شخصی دارای یک وب کم 5 مگاپیکسلی با میکروفون داخلی و صدای تطبیقی برای کیفیت صدای واضح است.

پاور 90 واتی دارد که برای سخت افزار رایانه شخصی کافی است. همراه با صفحه‌کلید بی‌سیم، ماوس بی‌سیم و بلندگو ارائه می شود. ابعاد 14.43 اینچ در ارتفاع، 21.74 اینچ عرض و 5.85 اینچ در عمق داشته و وزن آن هم به 4.1 کیلوگرم می رسد. علاوه بر دسته، AIO دارای پایه هم است.

رایانه شخصی سازگار با محیط زیست بوده و از قطعات بازیافت شده تولید شد و دارای گواهی EPEAT Gold Registered و ENERGY STAR Certified می باشد. کامپیوتر HP Envy Move اینچی در حال حاضر موجود بوده و می توان آن را در HP.com ایالات متحده خریداری کرد، قیمت آن از 899.99 دلار شروع می شود.

رایانه یکپارچه اچ پی از راه رسید

در اخباری دیگر اچ پی پیشتر از دو لپ تاپ جدید کروم بوک رونمایی کرد: HP Chromebook Plus و HP Chromebook Plus x360. هر دو طراحی شیک داشته و از سخت افزار قدرتمند هم برخوردار است که می تواند نظر مخاطب خود را جلب کند.

اچ پی Chromebook Plus طراحی شیک و سازگار با محیط زیست دارد و با صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD دارای نرخ تازه سازی سریع 144 هرتز است. این مدل پردازنده Core i3 اینتل با گرافیک UHD اینتل را دارد و با 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS به فروش می رسد.

مجهز به دوربین FHD و ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی بوده و در کنار آن تا 10 ساعت عمر باتری را فراهم می‌کند، از شارژ سریع پشتیبانی کرده و شامل سیستم صوتی B&O می‌شود. با استفاده از جدیدترین سیستم عامل Chrome، به برنامه‌های Google Play و سایر ابزارهای هوش مصنوعی، برنامه‌هایی مانند Adobe Photoshop و Express دسترسی پیدا می‌کند.

اچ پی Chromebook Plus x360 از همان فلسفه طراحی پایدار بهره می برد. این دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی WUXGA IPS با نسبت تصویر 16:10 و پشتیبانی از قلم است. مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5 با گرافیک اینتل Iris Xe، بیش از 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و تا 512 گیگابایت حافظه PCIe SSD را ارائه می دهد.

این مدل دارای یک وب کم 5 مگاپیکسلی با شاتر حریم خصوصی است و با پشتیبانی از شارژ سریع تا 10 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. مانند همتای خود، دارای سیستم صوتی Audio by B&O است و جدیدترین ChromeOS را با دسترسی به برنامه‌های Google Play و ابزارهای هوش مصنوعی، از جمله برنامه‌های Adobe Photoshop و Express اجرا می‌کند. اچ پی Chromebook Plus 15.6 با قیمت 499 دلار  به فروش می رسد، در حالی که Chromebook Plus x360 از 699 دلار. هر دو لپ تاپ را می توان از 8 اکتبر 2023 در وب سایت HP خریداری کرد و همچنین در خرده فروشی های بزرگ در ایالات متحده موجود است.

منبع

به این پست امتیاز بدید