سامسونگ همیشه سعی دارد سبد محصول خود را گسترش دهد. برند مورد اشاره همیشه سعی دارد مدل های برجسته ای را معرفی و عرضه کند.

سامسونگ Galaxy S24 Ultra ممکن است به زودی با رنگی جدید در دسترس باشد. این برند فناوری کره جنوبی از طریق پست های مرموز رسانه های اجتماعی به ورود یک نوع رنگ جدید اشاره می کند. این گوشی پرچمدار در ماه ژانویه در کنار Galaxy S24 و Galaxy S24+ در رنگ‌های خاکستری تیتانیوم، تیتانیوم مشکی، بنفش تیتانیوم و زرد تیتانیوم معرفی شد. این در سه رنگ انحصاری آنلاین اضافی نیز موجود است. این گوشی دارای شاسی تیتانیوم بوده و از نسخه سفارشی Snapdragon 8 Gen 3 بهره می برد.

پست‌های مرموز رسانه‌های اجتماعی از سامسونگ به این نکته اشاره می‌کنند که این برند به دنبال تازه‌سازی گلکسی اس 24 اولترا با رنگ‌های جدید است. این پست ها با عنوان “سایه حماسی در راه است” ارائه می شوند که به ورود یک رنگ جدید اشاره می کند. آنها رنگ آفتابگردان را برجسته می کنند که منجر به این گمانه زنی می شود که Galaxy S24 Ultra در سایه زرد در دسترس خواهد بود. ممکن است نشانه ای از رنگ جدید گلکسی اس 24 یا گلکسی اس 24 پلاس باشد.

Galaxy S24 Ultra در حال حاضر دارای گزینه های رنگی تیتانیوم مشکی، تیتانیوم زرد، خاکستری تیتانیوم و بنفش تیتانیوم است. روکش‌های آبی تیتانیوم، سبز تیتانیوم و نارنجی تیتانیوم منحصراً از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ در دسترس هستند. از سوی دیگر، گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس در رنگ های زرد کهربایی، بنفش کبالت، خاکستری مرمری و مشکی اونیکس موجود هستند. آبی یاقوت کبود سبز یشمی و نارنجی ماسه‌سنگ سایه‌های انحصاری آنلاین برای هر دو مدل هستند.

گلکسی اس 24 اولترا در رنگ جدید

گلکسی اس 24 اولترا دارای شاسی تیتانیومی است و بر روی نسخه سفارشی اسنپدراگون 8 نسل 3 اجرا می شود. انواع هندی Galaxy S24 و Galaxy S24+ دارای چیپ Exynos 2400 پشتیبانی می‌شوند.

در دیگر خبرها سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار خود را معرفی می کند. اکنون نوبت به رونمایی از گوشی Galaxy F15 Airtel Edition رسید.

سامسونگ به طور رسمی گلکسی F15 5G Airtel Edition را معرفی کرد. این یک گوشی هوشمند جدید نیست، بلکه نسخه جدیدی از F15 5G موجود است که برای اولین بار در ماه مارس عرضه شد. اما در حالی که ویژگی ها یکسان است، قیمت مقرون به صرفه تری دارد.

غول فناوری کره جنوبی Galaxy F15 Airtel Edition را با همکاری غول مخابراتی Airtel هند رونمایی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، Galaxy F15 Airtel Edition دستگاهی است که با Airtel در هند عرضه می شود. این بدان معنی بوده که شما می توانید آن را فقط با سیم کارت Airtel، حداقل برای 18 ماه استفاده کنید. جدای از این، با اپلیکیشن Knox Guard نیز همراه است. Galaxy F15 Airtel Edition دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED است که وضوح Full HD+، نرخ نوسازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 800 نیت را ارائه می دهد.

در بخش فنی این گوشی هوشمند به تراشه مدیاتک Dimensity 6100+ مجهز شده که با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود. یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع سیمی 25 واتی پشتیبانی می کند برای آن تدارک دیده شد. در قسمت عقب دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در قسمت جلو تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به جک هدفون 3.5 میلیمتری، بلوتوث 5.3، دو سیم کارت، پوسته سفارشی OneUI 6 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 و اسکنر اثرانگشت جانبی اشاره کرد.

 در اخباری مرتبط سامسونگ آماده است تا نسل جدیدی از گجت های پوشیدنی خود را همچون هدفون ایربادز Galaxy Buds 3 را رونمایی و عرضه کند. اکنون اطلاعات جدیدی فاش شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید