یک گوشی Vivo با شماره مدل V2313A اخیراً گواهی رادیویی را در چین دریافت کرده است. همین دستگاه در پایگاه داده پلتفرم گواهی 3C نیز ظاهر شده است. قابلیت های شارژ دستگاه که از طریق لیست 3C فاش شده نشان می دهد که می تواند یک گوشی میان رده جدید باشد.

گواهی 3C ویوو V2313A نشان می‌دهد که این یک گوشی 5G است که ممکن بوده با یک شارژر 44 واتی عرضه شود. متأسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد نام بازاریابی نهایی V2313A وجود ندارد. هنگامی که این دستگاه ماه گذشته در گواهی رادیویی مشاهده شد، پیش بینی می شد که می تواند یکی از سری گوشی های هوشمند ویوو X10 باشد. با این حال، قابلیت های شارژ دستگاه نشان می دهد که می تواند یک گوشی آینده سری Y باشد.

در اوایل سال جاری، ویوو X Flip، اولین گوشی تاشو با صفحه نمایش فلیپ عرضه کرد. X Flip از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند. از این رو، احتمال دارد که V2313A نسخه به روز شده دستگاهی با نام ویوو X Flip+ باشد. با این حال، شایعات هنوز اطلاعاتی در مورد وجود چنین دستگاهی فاش نکرده اند. از این رو، V2313A احتمالاً به عنوان یک مدل با برند Y تبدیل خواهد شد.

در اخبار مرتبط، Vivo در حال کار بر روی چند دستگاه جدید برای بازارهای مختلف است. این برند اخیرا گوشی ویوو V29 5G را با اسنپدراگون 778G در بازار اروپا عرضه کرده است. انتظار می رود این دستگاه به زودی وارد بازارهای آسیایی شود. گفته می‌شود که این برند در حال کار بر روی گوشی با پردازنده سری Dimensity 8 همچون ویوو X100 5G است. در مورد چین، انتظار داریم ویوو تبلت Pad Air را در آینده نزدیک معرفی کند. انتظار می رود X100 و X100 Pro با Dimensity 9300 در نوامبر سال جاری در چین معرفی شوند. X100 Pro+ با اسنپدراگون 8 نسل 3 ممکن است در سه ماهه اول 2024 همراه با گوشی تاشو Vivo X Fold 3 رونمایی شود.

ویوو گوشی میان رده جدید معرفی می کند

در اخباری دیگر بازه زمانی عرضه ویوو X Fold 3 توسط Digital Chat Station فاش شده است. این با افشای اطلاعات قبلی توسط همان اطلاعات همخوانی دارد و نشان می‌دهد که X Fold 3 و X100 Pro+ سال آینده با هم عرضه خواهند شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، X Fold 3 برای عرضه در اوایل سال 2024 برنامه ریزی شده که به نظر می رسد در سه ماهه اول عرضه شود. انتظار داریم این دستگاه باریک و سبک وزن باشد و از دوربین زوم پریسکوپ بهره می برد. تمام مدل های X Fold قبلی این برند دارای دوربین تله فوتو هستند، اما دوربین تله فوتو پریسکوپ وجود ندارد. اطلاعاتی درباره مشخصات اصلی X Fold 3 به اشتراک گذاشته نشده است.

شایعاتی در مورد ویوو X100 Pro+ وجود دارد که نشان می‌دهد این گوشی از چیپست Snapdragon 8 Gen 3 قدرت می‌گیرد. با این حال، این امر منجر به عدم اطمینان در مورد چیپست مورد استفاده در X Fold 3 شده است. بعید بوده که Vivo هر دو X Fold 3 و X100 Pro+ را با یک تراشه به طور همزمان عرضه کند، همچنین این سوال باقی می‌ماند که در نهایت کدام چیپست را عرضه خواهد کرد.

تا جایی که به X100 و X100 Pro به بازار چین مربوط می شود، انتظار می رود هر دو دستگاه در نوامبر امسال معرفی شوند. پیش بینی شده که هر دو مدل مجهز به تراشه Dimensity 9300 باشند. اخبار اخیر در مورد ویوو X100 5G برای بازار جهانی باعث سردرگمی شده است. بر اساس یک گزارش، انتظار می‌رود که X100 5G که با شماره مدل V2308 مشخص شده، دارای صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED، تراشه Dimensity سری 8 و گزینه‌های ذخیره‌سازی 128 یا 256 گیگابایتی باشد.

جزئیات اندک است و باید منتظر اطلاعات کامل باقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید