شیائومی در اوایل آذرماه از ردمی K70 و ردمی K70 پرو به‌عنوان جانشین‌های ردمی K60 و ردمی K60 پرو پرده برداشت. این دو گوشی با قیمت مقرون‌به‌صرفه و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS روانه‌ی بازار چین شدند.

کم‌کم به تاریخ رونمایی از گوشی قاتل پرچمدار ردمی K70 اولترا در چین نزدیک می‌شویم و هرروز اطلاعات بیشتری از این محصول فاش می‌شود. این‌بار، نوبت ظرفیت باتری ردمی K70 اولترا است.

افشاگر Smart Pikachu در شبکه‌ی اجتماعی چینی به مشخصات فاش‌شده از ردمی K70 اولترا اشاره کرد. کاربری در بخش نظرات پست پرسید «آیا ظرفیت باتری آن ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است؟» که با اموجی لایک و تأیید افشاگر همراه شد.

مقاله‌های مرتبط

طبق اطلاعات فاش‌شده، گوشی جانشین ردمی K60 اولترا به نمایشگر اولد با وضوح 1.5K و حداکثر روشنایی ۵٬۰۰۰ نیت مجهز خواهد شد. احتمالاً ردمی در K70 اولترا از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۹۳۰۰ با حداکثر رم ۲۴ گیگابایتی LPDDR5T و حداکثر فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی استفاده کند.

اطلاعاتی از قیمت گوشی شیائومی ردمی K70 اولترا دردسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود قیمت گوشی جدید شیائومی مقرون‌به‌صرفه‌تر از قیمت گوشی سامسونگ و قیمت گوشی آیفون باشد.