گلکسی A52 یکی از میان‌رده‌های سامسونگ با ارزش خرید بالا به شمار می‌آید و فروش خوبی را تجربه کرد؛ اما موضوع خبرساز، استفاده‌ی روزانه‌ی مؤسس تلگرام، پاول دوروف از این گوشی هوشمند است.

طبق گفته‌های پاول دوروف، او به مدت دو سال از گلکسی A52 استفاده می‌کرد و دلیل انتخاب این گوشی، «پراستفاده بودن آن در میان کاربران تلگرام» و تمایل به درک بهتر تجربه‌ی کاربران برای ارائه‌ی خدمات بهتر بوده است.

تا اینجا همه‌چیز خوب پیش رفت، اما صحبت‌های بعدی دوروف نگرانی‌هایی را برای سامسونگ و کاربران گوشی سامسونگ مدل گلکسی A52 ایجاد می‌کند. دوروف با انتشار تصویری از گوشی گلکسی A52 خود، از جدا شدن پنل پشتی گوشی به‌علت گرمای زیاد خبر داد. او با کنایه می‌گوید: «به نظر می‌رسد گرمای دبی گوشی من را آنلاک کرده است.»

قطعاً دبی شهری گرم است، اما کیفیت ساخت یک گوشی هوشمند باید به اندازه‌ای باشد که در چنین گرمایی از هم جدا نشود و به نظر می‌رسد گلکسی A52 توان تحمل این گرما را ندارد.

مدیرعامل تلگرام حالا به دنبال گوشی جدیدی است و باید دید انتخاب بعدی او چه خواهد بود. این اتفاق احتمالاً نگرانی‌هایی را درباره‌ی کیفیت میان‌رده‌ی محبوب سامسونگ ایجاد می‌کند.