هواوی در حال آماده شدن برای عرضه میت 60 برای بازار چین است. پیش‌بینی می‌شود قبل از اول اکتبر، که روز ملی است، معرفی شود. قبلاً تصاویر فاش شده ای از میت 60 جدید هواوی را به اشتراک گذاشته بودیم.

این گوشی پرچمدار بعدی پس از سری میت 50 است که در سپتامبر 2022 عرضه شد. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، اطلاعات بیشتری به صورت آنلاین منتشر می شود. طبق این پست، آزمایش نمونه اولیه Mate 60 قرار است در هفته آینده آغاز شود.

این نشان دهنده تکمیل مرحله توسعه است. این شرکت اکنون نمونه اولیه را برای آزمایش عملکرد و دوام آن در بین تیم‌های داخلی مختلف توزیع خواهد کرد. ذکر این نکته ضروری است که نمونه اولیه در درجه اول بر عملکرد متمرکز است و ظاهر نهایی گوشی هوشمند را به نمایش نمی گذارد. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، احتمالاً تغییراتی در مواد عقب رخ خواهد داد. مشخصات کلیدی شایعه شده این دستگاه در زیر ارائه شده است.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از طراحی «جزیره روح» برخوردار باشد که بریدگی دوربین سلفی به شکل بیضی کاملاً شبیه به آیفون 14 پرو است. این گوشی با پنل 6.7 اینچی OLED با رزولوشن 1.5k عرضه خواهد شد که گفته می شود از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می کند. گفته می‌شود که این دستگاه مجهز به دوربین عقب سه‌گانه، با ۵۰ مگاپیکسل به عنوان دوربین اصلی، ۱۲ مگاپیکسل به عنوان لنز تله فوتو پریسکوپ و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض است.

علاوه بر این، هوآوی اخیرا سیستم عامل HarmonyOS 4.0 را عرضه کرده است. قبل از انتشار رسمی، تلفن‌ها و تبلت‌های واجد شرایط می‌توانند HarmonyOS 4 را برای آزمایش بتا در چین امتحان کنند. این بدان معناست که میت 60 احتمالاً با سیستم عامل HarmonyOS 4 از پیش نصب شده عرضه خواهد شد.

هواوی میت 60 با طراحی جذاب

در اخباری مرتبط هواوی در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی های سری Mate برای بازار چین است. انتظار می رود که سری میت 60 هواوی به عنوان جانشین سری میت 50 از سال گذشته وارد بازار شود. قرار است ماه آینده در کشور چین معرفی شود. پیش از رونمایی رسمی، هواوی میت 60 در معرض افشای اطلاعات و شایعات مختلفی قرار گرفته است که جزئیات کلیدی را فاش می کند. اکنون، در جدیدترین گزارش، تصاویر زنده فاش شده از گوشی هوشمند آینده در پلتفرم میکروبلاگینگ Weibo منتشر شد.

تصویر زنده هوآوی میت 60 فاش شده این گوشی را با پنل عقب دو رنگ نشان می دهد. به نظر می رسد نیمه بالایی دارای روکش شیشه ای مات سفید رنگ است در حالی که قسمت پایینی دارای روکش فلزی خاکستری است. این دستگاه دارای یک جزیره دوربین دایره ای بیرون زده با سه بریدگی بوده که به نظر می رسد یکی از آنها لنز پریسکوپ باشد.

یکی دیگر از تصاویر زنده جدا شده از هواوی میت 60 یک سیم پیچ شارژ را نشان می دهد که به پشتیبانی از شارژ بی سیم اشاره دارد. جدای از این، تصاویر فاش شده جزئیات بیشتری را در مورد گوشی هوشمند فاش نمی کنند. طبق گزارش‌ها و شایعات، هواوی میت 60 دارای یک حفره دوربین بیضی در قسمت جلو به نام جزیره روح است. گفته می شود که شبیه جزیره پویا اپل در مدل های آیفون 14 پرو است. با این حال، پیاده‌سازی نرم‌افزاری که می‌تواند از مزیت جزیره استفاده کند، هنوز مشخص نیست. گفته می شود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با وضوح 1.5K پیکسل است. طبق گفته DCS، انتظار می‌رود این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با فناوری XMAGE برند باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید