گوگل در تاریخ 4 اکتبر رویدادی را برای معرفی گوشی‌های پرچمدار سری پیکسل 8 و ساعت پیکسل واچ 2 برگزار می‌کند. پیشتر به تفصیل درباره انتظارات از پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو از نظر مشخصات، ویژگی‌ها، گزارش داده‌ایم.

رسانه ها اکنون گزارش جدیدی منتشر کردند که جزئیات قیمت پیکسل واچ 2 را فاش می کند. طبق گزارش جدیدی از Dealabs، پیکسل Watch در یک نوع فقط WiFi و یک نوع 4G LTE در دسترس خواهد بود. مدل وای فای 399 یورو قیمت دارد، در حالی که مدل 4G با برچسب قیمت 449 یورو عرضه خواهد شد. قیمت این ساعت های هوشمند در مقایسه با مدل های قبلی 20 یورو بیشتر است.

ساعت جدید با برخی از ویژگی های بسیار خوب عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای یک مانیتور ضربان قلب بهبود یافته توسط Fitbit است که خوانش دقیق تری را ارائه می دهد. همچنین می‌تواند سطوح استرس را تشخیص دهد و در صورت احساس اشتباه، هشدارهایی را صادر کند. علاوه بر این، یک ویژگی بررسی ایمنی وجود دارد که هدف آن تأیید سلامت کاربر است. اگر کاربر پاسخ ندهد، مخاطبین اضطراری او اطلاعاتی در مورد موقعیت مکانی خود دریافت خواهند کرد.

Pixel Watch 2 نیز در داخل برخی از ارتقاها را دریافت می کند. این شرکت یک تراشه جدید Qualcomm W5+ Gen 1 را به کار گرفته که باعث می شود باتری بیشتر دوام بیاورد. صفحه نمایش سریعتر خواهد بود و یک مانیتور استرس جدید نیز وجود دارد.

ساعت Pixel Watch 2 در نزدیکی

در اخباری مرتبط گوگل سال گذشته ساعت هوشمند پیکسل واچ خود را عرضه کرد و این ساعت یک انتخاب محبوب برای کاربران اندرویدی بود. اما یک نقطه ضعف بزرگ وجود دارد: اگر صفحه نمایش پیکسل واچ شما خراب شود، گوگل نمی تواند آن را به طور رسمی تعمیر کند.

گوگل تایید کرده است که نمایشگر پیکسل واچ قابل تعمیر نیست. این بدان معناست که اگر به طور تصادفی به صفحه نمایش خود آسیب وارد کنید، باید کل دستگاه را تعویض کنید. امتناع گوگل از تعمیر صفحه نمایش ترک خورده پیکسل واچ با انتقادات گسترده ای مواجه شده و کاربران به Reddit و صفحه پشتیبانی گوگل شکایت می کنند. TheVerge یک کپی از مکالمه بین یک مشتری و پشتیبانی Google به دست آورد که در آن به مشتری گفته شد که این شرکت “هیچ مرکز تعمیر یا مرکز خدماتی” برای Pixel Watch ندارد.

صفحه گارانتی سخت افزار گوگل نیز مشخص می کند که صفحه نمایش های ترک خورده پوشش داده نمی شوند. علاوه بر این، سخنگوی گوگل به TheVerge تایید کرد که این شرکت در حال حاضر هیچ گزینه ای برای تعمیر پیکسل واچ ندارد. این سخنگو توضیح داد: گوگل به طور رسمی صفحه نمایش های جایگزین پیکسل واچ را نمی فروشد و گزینه های شخص ثالث نیز در دسترس نیستند. علاوه بر این، ضمانت محدود Pixel Watch آسیب های ناشی از سقوط یا ضربه های تصادفی را پوشش نمی دهد.

این عدم قابلیت تعمیر بسیاری از دارندگان پیکسل واچ را ناامید کرده است، آنها از شبکه‌های اجتماعی برای شکایت از شکستگی صفحه‌نمایش و ناتوانی گوگل در کمک کردن شکایت کرده‌اند. یکی از Redditor نوشت: “من ساعت پیکسل خود را رها کردم و صفحه نمایش ترک خورد.”

“من با پشتیبانی گوگل تماس گرفتم و آنها گفتند که نمی توانند به من کمک کنند.” گوگل با iFixit برای تعمیرات پیکسل شریک است و iFixit حتی راهنمای نحوه جایگزینی صفحه نمایش ترک خورده پیکسل واچ را منتشر کرده است. با این حال، iFixit صفحه نمایش های جایگزین نمی فروشد، بنابراین دارندگان پیکسل واچ باید یک پیکسل واچ دست دوم را برای یک قطعه جایگزین بخرند.

منبع

به این پست امتیاز بدید