تمامی اطلاعات مربوط به شاخصه‌های سلامتی و فعالیت‌های ورزشی، میزان کالری سوزانده شده، پایش خواب و …. از طریق اپلیکیشن HUAWEI Health در دسترس است. تنها کافیست ساعت هوشمند خود را با این اپلیکیشن Pair کنید.

باتری بادوام و عملکرد قدرتمند

عمر باتری بالا، همواره ویژگی جدایی‌ناپذیر و قابل توجه ساعت‌های هوشمند هوآوی بوده و هست. ساعت هوشمند GT 4 هوآوی در ورای طراحی مدرن، قابلیت‌های عملکردی قدرتمندی را در خود جای داده است که تجربه کاربری روان و سریعی را تضمین می‌کند. نسخه 46 میلی‌متری ساعت هوشمند GT 4 در استفاده عادی تا 14 روز و نسخه 41 میلی‌متری در استفاده عادی تا 7 روز شارژ دهی دارند. ساعت از شارژ سریع و هم‌چنین قابلیت شارژ بی‌سیم و معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

عمر باتری بالا و شارژدهی طولانی مدت ساعت‌های هوشمند هوآوی، به راحتی حس استفاده از ساعت‌های کلاسیک را برای کاربر تداعی می‌کند چراکه لازم نیست به صورت مداوم و در کوتاه مدت، آن را شارژ کنید.

ساعت هوشمند هوآوی WATCH GT 4، از قابلیت مکالمه بلوتوثی و پاسخگویی سریع به پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. به علاوه با استفاده از حافظه داخلی دستگاه، می‌توانید فایل‌های موسیقی، مخاطبان و اطلاعات مرتبط را نیز روی دستگاه ذخیره کنید.

اگر به دنیال خرید یک ساعت هوشمند با طراحی مدرن، عملکرد قدرتمند و ویژگی‌های متنوع و کاربردی هستید و عمر باتری بالا نیز برای شما در اولویت است، ساعت هوشمند هوآوی WATCH GT 4 هم‌اکنون در دیجی‌کالا برای سفارش در دسترس قرار دارد.

نکته هیجان انگیز دیگر این است که این ساعت با سایر دستگاه‌های اندروید و iOS سازگار بوده و می‌توانید به راحتی ساعت هوشمند را با گوشی خود Pair کنید.

برای اطلاع بیشتر از مشخصات این محصول و سایر محصولات هوآوی می‌توانید به وب‌سایت رسمی هوآوی مراجعه کنید.