AOC مانیتور گیمینگ جدیدی به نام 24G10E با پنل 23.8 اینچی Fast-IPS در بازار چین عرضه کرده است. این مانیتور اکنون در JD.com با قیمت پایه 699 یوان (حدود 100 دلار) برای خرید در دسترس است. چیزی که این مانیتور را از رقبای خود متمایز می کند، سخت افزار قدرتمند در کنار قیمت اقتصادی آن است.

به گفته Gizmochina، این مانیتور دارای پنل Fast-IPS، رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و نرخ تازه سازی 180 هرتز است. همچنین از زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه همراه با همگام‌سازی تطبیقی ​​پشتیبانی می‌کند که حداقل تاری حرکت را در صحنه‌های سریع تضمین می‌کند.

24G10E از عمق رنگ 10 بیتی (8 بیت + FRC) پشتیبانی می کند و یک صفحه نمایش رنگی غنی و زنده ارائه می دهد. این نمایشگر AOC حدود 110 درصد از طیف رنگی DCI-P3 و 130 درصد از طیف رنگی sRGB را پوشش می دهد. بنابراین از بازتولید رنگ دقیق و شفاف نیز پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که میزان روشنایی این نمایشگر 300 نیت می باشد.

علاوه بر موارد فوق، این مانیتور دارای HDR10 است که محدوده دینامیکی بین مناطق تاریک و روشن را افزایش می دهد و جزئیات بصری را در بازی ها و ویدیوها بهبود می بخشد. دقت رنگ حرفه ای با میانگین ΔE<2 این مانیتور را به انتخابی ایده آل هم برای بازی و هم برای طراحی گرافیکی تبدیل می کند.

این دستگاه همچنین دارای ویژگی هایی برای کاهش فشار چشم است. از جمله این ویژگی ها می توان به فیلتر نور آبی و فناوری ضد جهش اشاره کرد.

پورت ها و اتصالات مانیتور AOC 24G10E

از نظر اتصال، مانیتور AOC 24G10E شامل دو درگاه HDMI، یک DisplayPort (DP) و یک جک 3.5 میلی متری صدا است. پایه مانیتور قابل تنظیم است و به کاربر این امکان را می دهد تا برای راحتی ارگونومیک آن را در موقعیت دید دلخواه خود تنظیم کند. طراحی مانیتور هم کاربردی و هم شیک است. پایه مانیتور دارای دهانه گرد و بزرگ است که برای مرتب سازی کابل ها بسیار مفید است.