علاوه بر رونمایی از iPad Pro M4، اپل در رویداد Let Loose از کیبورد جدید جادویی نیز رونمایی کرد. Magic Keyboard جدید فقط برای iPad Pro M4 در رنگ های مشکی و نقره ای و در دو اندازه موجود است: یکی برای مدل Pro 11 اینچی و دیگری برای مدل 13 اینچی. این کیبوردها به ترتیب ۲۹۹ و ۳۹۹ دلار قیمت دارند.

به گفته The Verge، مانند آیپدهای جدید اپل، کیبورد جادویی را می توان از امروز پیش خرید کرد و تا چند روز دیگر در دسترس خواهد بود. البته این کیبورد با مدل های جدید آیپد ایر 11 و 13 اینچی یا مدل های قبلی آیپد پرو سازگاری ندارد.

صفحه کلید جادویی جدید اپل برای iPad Pro M4

کیبورد جادویی جدید نسبت به مدل های قبلی پیشرفت هایی دارد. این کیبورد مجهز به یک ردیف دکمه جدید برای کنترل میزان صدا و روشنایی نمایشگر است و همچنین دارای پایه کف دست آلومینیومی و ترک پد بزرگتر است. اپل ادعا می کند که استفاده از این کیبورد با آیپد پرو مانند استفاده از مک بوک به لطف ترک پد بزرگتر است.

اپل از سال 2020 تغییر چندانی در کیبورد جادویی نداشته است، اما می توان این مدل جدید را نسخه کاملتر و بهبود یافته تری دانست. پشتیبانی از صفحه کلید از پلاستیکی به آلومینیومی تغییر یافته است و ترک پد بزرگتر نیز از شیشه ساخته شده است. همچنین برخلاف مدل قبلی، اپل بالاخره یک ردیف دکمه جدید برای عملکردهای مختلف در این کیبورد ساخته است.

این مدل نیز مانند کیبورد مجیک قبلی در دو رنگ مشکی و نقره ای عرضه می شود. قیمت این کیبورد برای مدل ۱۱ اینچی پرو ۲۹۹ دلار و برای مدل ۱۳ اینچی ۳۹۹ دلار است.