در حالی که هر چهار مدل از Dynamic Island بهره خواهند برد، تنها آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس از حاشیه های باریک تری نسبت به نسل قبلی استفاده می کنند. طبق شایعات، مدل‌های Pro و ProMax نازک‌ترین حاشیه‌ها را در بین هر تلفن همراه خواهند داشت.

اگر واقعاً این تصاویر مربوط به سری آیفون 15 باشد، نشان می دهد که حداقل در قسمت جلوی چهار دستگاه از این پس در آیفون های خود همان طراحی و اپل را خواهیم دید، به جز مدل SE 4 که شایعه شده است. از Face ID به جای Touch ID استفاده کنید.Notch ID مانند آیفون 14 منتشر می شود، دیگر از ناچ استفاده نمی کند.

طبق اخبار منتشر شده، فروش آیفون 14 استاندارد و آیفون 14 پلاس بسیار کمتر از انتظارات اپل است و به همین دلیل، اپل تصمیم گرفت تا با اعمال تغییرات اساسی در آیفون 15 و آیفون 15 پلاس، به فروش بهتر این دو نسخه کمک کند.

همچنین به نظر می رسد اپل مانند سال گذشته تصمیم گرفته است از دو پردازنده متفاوت در نسخه استاندارد و پرو استفاده کند. مدل های Pro از پردازنده جدید A17 اپل استفاده می کنند، در حالی که مدل های استاندارد از A16 سال گذشته استفاده می کنند. یکی دیگر از تفاوت های مدل های Pro و Standard دوربین است. شایعه شده است که مدل های Pro از دوربین پریسکوپ برای دوربین تله فوتو استفاده می کنند.