اپل در حال بررسی است که چگونه می تواند این کار را برای گوشی ها انجام دهد آیفون شاسی یا فریمی طراحی کنید که به خوبی به نظر می رسد و به همان اندازه گزینه های فعلی برای کاربران احساس خوبی دارد، اما مخالف خراش و فرسودگی مقاومت بیشتری دارند

اگرچه اپل ظاهرا فراموش کرده است که قاب های محافظ شخصی آیفون را بفروشد، اما پتنتی به نام “کامپوزیت فضایی” به ثبت رسانده است که به معنای تعبیه فلز یا سرامیک در بدنه گوشی است. مقاومت در برابر خراش خوب.

اپل در پتنت خود توضیح می دهد:

تلفن‌ها، ساعت‌ها و تبلت‌ها می‌توانند با سطوح مختلفی در تماس باشند که می‌توانند باعث آسیب یا فرسودگی سطح دستگاه شوند. مواد مختلف معمولی در نظر گرفته شده برای چنین وسایلی ممکن است ترکیبات مختلفی از خواص مربوط به استحکام، ظاهر، مقاومت در برابر سایش، محافظ الکترومغناطیسی و موارد مشابه داشته باشند.

رویکرد اپل به قاب آیفون

همانطور که اپل اشاره می کند، مواد مختلف به کار رفته در شاسی آیفون مزایا و معایب متفاوتی دارند. به عنوان مثال، غول آیفون توضیح می دهد که اگرچه قاب های فلزی در برابر خراش یا شکستگی مقاوم هستند، اما می توانند با سیگنال های رادیویی ورودی یا خروجی دستگاه تداخل داشته باشند.

طبق پتنت خود، اپل می خواهد این مشکلات را حل کند چند مورد مانند فلز یا سرامیک برای ساخت قاب تلفن.

حق ثبت اختراع اپل همچنین شامل نقشه هایی است که اشکال مختلفی از این “محفظه مقاوم در برابر سایش” را نشان می دهد، که هر کدام مزایای متفاوتی دارند، اما هدف کلی یکسان است. بنابراین، آیفون های آینده ممکن است در برابر خط و خش و سایش مقاوم تر باشند.

اپل قصد دارد پتنت خود را به سه مخترع، از جمله کریستوفر دی. پرست، منتقل کند تا نشان دهد که در گذشته استفاده از اجزای شیشه-سرامیکی برای MagSIF را پیشنهاد داده اند، که داده ها و همچنین قدرت را منتقل می کند.