اپل قرار است هفته آینده از آیفون های نسل بعدی خود و همچنین سری اپل واچ رونمایی کند. رویداد بعدی این برند Wonderlust برای 12 سپتامبر که سه شنبه آینده است، تعیین شده است.

فاش‌ها و شایعات فراوان پیرامون سری آیفون 15 منتشر شد. تا پیش از این، به طور گسترده انتظار می رفت که این مجموعه شامل چهار مدل استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس شود. با این حال، در یک گزارش جدید، یک افشا جدید نشان می دهد که ممکن است یک مدل اضافی در سری آیفون 15 وجود داشته باشد.

پیش از این، شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه اپل ممکن است نام آیفون 15 پرو مکس را به نفع آیفون 15 اولترا کنار بگذارد. در یک گزارش جدید، ماجین بو از افشاگران، اطلاعاتی بدست آورده که نشان می‌دهد، اپل ممکن است مدل آیفون 15 اولترا را معرفی کند. این پنجمین نسخه در ترکیب خواهد بود و آیفون 15 پرو مکس دارای 6 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود. از سوی دیگر، نسخه Ultra حداکثر دارای 8 گیگابایت رم و 2 ترابایت فضای ذخیره سازی است. علاوه بر این، دوربین های بهبود یافته ای را نیز در مقایسه با مدل معمولی Pro ارائه می دهد.

به نظر می رسد افزایش حافظه رم، فضای ذخیره سازی و بهبود دوربین دلیل منطقی بودن عرضه آیفون 15 اولترا توسط اپل است. افشاگر همچنین اضافه کرد که نوع Ultra می تواند 100 دلار بیشتر از مدل Pro Max قیمت داشته باشد. علاوه بر این، برخی سازندگان قاب، آیفون 15 پرو مکس را از آیفون 15 پرو اولترا جدا کرده اند. این اولین بار نیست که در مورد آیفون 15 اولترا گزارشی منتشر می شود. طبق شایعات گذشته، انتظار می‌رود که این گوشی با بدنه تیتانیومی، کلید اکشن، دوربین دوگانه جلو و غیره عرضه شود.

کمتر از دو هفته برای رویداد Wonderlust اپل باقی مانده است که در آن جزئیات رسمی را شاهد خواهیم بود.

آیفون 15 اولترا در راه است

در دیگر خبرها تبلت ها به طور فزاینده ای در هند محبوب شدند. زمانی بود که اپل و سامسونگ بر این بخش تسلط داشتند. در چند سال اخیر، بسیاری از برندهای گوشی هوشمند از جمله شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و غیره وارد دسته تبلت‌ها شده‌اند.

افزایش تقاضا برای تبلت ها عمدتاً به نیازهای سرگرمی، استفاده از آموزش و نیازهای بخشی خاص مانند مراقبت های بهداشتی نسبت داده می شود. اکنون، CyberMedia Research داده‌های مربوط به عملکرد بازار تبلت در سه ماهه دوم سال در هند را به اشتراک گذاشته است. طبق داده های به اشتراک گذاشته شده توسط CyberMedia Research، بازار تبلت در هند در سه ماهه دوم یعنی دوره زمانی آوریل تا ژوئن 29 درصد رشد سه ماهه به سه ماهه داشته است.

متأسفانه، محموله ها در مدت مشابه سال گذشته 22 درصد کاهش یافته است. اپل با 25.38 درصد سهم بازار در این کشور پیشتاز است. رقیب کره جنوبی آن سامسونگ با 25.31 درصد سهم در رده دوم قرار گرفت. لنوو با 23 درصد سهم بازار در جایگاه سوم قرار گرفت. رهبری اپل به آیپد 9 و سری آیپد 10 نسبت داده می شود که به ترتیب 42 و 22 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دادند.

انواع وای فای و 4جی Galaxy Tab A8 و Tab A7 Lite سامسونگ در بازه های قیمتی مختلف سهم بازار خوبی داشتند. برای لنوو، تب M10 HD (نسل دوم WiFI) و Tab M8 HD WiFi این برند در بخش تبلت‌های مقرون به صرفه موفق بودند. ریلمی در سه ماهه دوم عملکردی فراموش‌کار داشت زیرا محموله‌های آن‌ها بیش از نصف شد و شرکت 8 درصد از سهم بازار را به ثبت رساند.

در همین حال، شیائومی با رشد 155 درصدی محموله های این شرکت، سهم بازار 6 درصدی را به خود اختصاص داد. ما فرض می کنیم که این می تواند به دلیل Xiaomi Pad 5، Pad 6 و Redmi Pad باشد. علاوه بر این، گزارش اضافه کرد که محموله‌های تبلت‌های وای‌فای 12 درصد افزایش یافته است در حالی که تبلت‌های 5G نسبت به سال گذشته 7 درصد رشد داشته است. تبلت پریمیوم رشد قابل توجه 48 درصد QoQ را به ثبت رساند. تبلت هایی با صفحه نمایش بیش از 10 اینچ در میان مصرف کنندگان هندی مورد علاقه طرفداران هستند.

به این پست امتیاز بدید