اسنپ ​​به منظور تسهیل در حمل و نقل و کاهش هزینه های موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد، 20 درصد تخفیف ویژه برای این موسسات در نظر گرفته است. این تخفیف تا پایان سال 1403 تمدید شده است.

طرح تخفیف ویژه اسنپ برای موسسات خیریه از آذر ماه سال 1400 آغاز شده است.به گزارش روابط عمومی اسنپ، از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 51 موسسه خیریه از این تخفیف برخوردار شده اند. مجموع تخفیف اختصاص یافته به موسسات خیریه از آذر 1400 تا پایان اسفند 1402 برای 61 هزار و 131 سفر با خودرو یا موتور سیکلت، 376 میلیون و 61 هزار تومان بوده است. اسنپ ​​با توجه به پذیرش موسسات خیریه این طرح را تا پایان سال 1403 تمدید کرد.

چگونه تخفیف بگیریم

خیریه هایی که قبلاً عضو پانل سازمانی اسنپ هستند فقط باید شماره تماس، نام تماس و مجوز خود را به csr.pr@snapp.cab ارسال کنند. پس از تایید مدارک، تخفیف به صورت خودکار اعمال خواهد شد.

خیریه هایی که قبلا عضو پنل سازمانی اسنپ نبوده اند، ابتدا شماره تماس، نام مسئول و مجوز خود را به آدرس csr.pr@snapp.cab ارسال کنند. در صورت تایید مدارک، مسئول دپارتمان پنل سازمانی با این موسسات تماس گرفته و مراحل ثبت نام آنها را در پنل سازمانی انجام می دهد.

همچنین 20 درصد تخفیف به صورت خودکار به موسساتی که قبلا در این طرح ثبت نام کرده اند تعلق می گیرد.