کاربران رانندگان به شرط عدم وجود بازخورد «عدم استفاده از تهویه مطبوع» در ازای دریافت 10 بازخورد مثبت در مورد استفاده از تهویه مطبوع در پایان سفر از مسافر از پرداخت 50 درصد کمیسیون برای سفرهای هفته آینده معاف هستند. کاربر .

همچنین باشگاه رانندگان اسنپ با همکاری اسنپ کارفیکس کمپین ویژه ای را برای کاربران رانندگان در نظر گرفته است. در این کمپین کاربران راننده از 12 تا 19 تیرماه به مدت یک هفته از 50 درصد تخفیف در خدمات سرمایشی برخوردار خواهند شد.

با شروع فصل تابستان استفاده از کولر به یکی از دغدغه های همیشگی کاربران تاکسی های اینترنتی تبدیل شده است. به گزارش روابط عمومی اسنپ، رضایت کاربران مسافر در طول سفر برای این سامانه بسیار مهم است. بنابراین سعی دارند با استفاده از راهکارهایی شرایط را به گونه ای مهیا کنند که در نهایت رانندگان بیشتری به استفاده از کولر ترغیب شوند.

داشتن تهویه مناسب برای سفرهای سریع ضروری است. به همین دلیل اسنپ اقدامات تضمین کیفیت تهویه مطبوع را در طول سفر در اولویت قرار می دهد. در زیر به برخی از این اقدامات اشاره شده است:

اطلاعیه برای کاربران راننده

اسنپ ​​قبل از شروع فصل گرما در کانال های رانندگان از مزایای روشن شدن تهویه مطبوع در سفر، راه های استفاده صحیح از تهویه مطبوع و نیاز به تهویه مطبوع در سفر خبر می دهد.

اندازه گیری رضایت مصرف کننده در سفر

با نظارت بر شرایط آب و هوایی خودرو در طول سفر، میزان رضایت مسافران اندازه گیری می شود. این ارزیابی با امتیاز دهی در پایان سفر انجام می شود. همچنین این نظرسنجی رضایتمندی به زودی در طول سفر انجام خواهد شد.

برای بهینه سازی شرایط آب و هوایی خودرو، اسنپ باید مشارکت داشته باشد و نظر هر چه بیشتر مسافران را در طول و بعد از سفرها جلب کند. علاوه بر این، مسافران می توانند با به حداکثر رساندن مشارکت در نظرسنجی پایان سفر، در تشویق کاربران راننده به استفاده از سیستم تهویه مطبوع نقش داشته باشند. در زیر درباره طرح های تشویقی اسنپ بیشتر بدانید.