پس از آنکه تپسی اعلام کرد هیئت تجدید نظر شورای رقابت رویه ضدرقابتی اسنپ را تأیید کرده، اسنپ در بیانیه‌ای از اصلاح رأی شورای رقابت و معاف شدن از پرداخت خسارت نوشت.

در این بیانیه تأکید شده که بنا به نظر شورای رقابت، با توجه به میزان تأثیر عمل نام‌برده، اسنپ مشمول خسارت نمی‌شود.

متن کامل بیانیه اسنپ در مورد رأی تجدید نظر شورای رقابت به این شرح است:

«اصلاح رأی شورای رقابت در پرونده اختلاف دو تاکسی اینترنتی؛

اسنپ از پرداخت خسارت معاف شد.

در پی شکایت یکی از تاکسی‌های اینترنتی از شرکت اسنپ به شورای رقابت، در رأی تجدید نظر این شورا صراحتاً تأیید شد که با توجه به میزان تأثیر عمل نامبرده، اسنپ مشمول پرداخت خسارت مادی نمی‌شود. این رأی نشان می‌دهد ساز و کار اسنپ تأثیر مالی بر کسب‌وکار طرف دعوی نداشته و به دنبال ایجاد خسارت نبوده است.

از آنجا که بخشی از رأی تجدید نظر همچنان بر رفتارضدرقابتی اسنپ تأکید دارد، ضمن احترام به رأی شورای رقابت، این حق را برای خود محفوظ می‌دانیم که اعتراض خود را به این بخش از رأی به دیوان عدالت اداری ببریم. با استناد به رأی تجدید نظر و عدم تأیید پرداخت خسارت، مبرهن است که سند سیم‌کارت‌های مذکور به نام شرکت اسنپ بوده و در تحقیقات بازار مورد استفاده قرار گرفته است. اقدامات شرکت اسنپ در مسیر تحقیقات بازار کاملاً با رویکرد علمی و حرفه‌ای انجام شده و برای اهل فن روشن است که مرزبندی شفافی بین تحقیقات بازار و عمل ضد‌رقابتی وجود دارد.

اتهام مطروحه در رابطه با تلاش برای جذب کاربران راننده یک تاکسی اینترنتی دیگر در حالی متوجه اسنپ شده است که هیچ‌یک از کاربران راننده استخدام رسمی هیچ‌کدام از تاکسی‌های اینترنتی نیستند و برای فعالیت در ناوگان تمامی شرکت‌ها حق انتخاب وجود دارند. از آنجا که اسنپ بیش از ۹۰ درصد سهم از بازار تاکسی‌های اینترنتی را به خود اختصاص داده، تقریباً همه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی عضو ناوگان این سامانه هستند و ادعای تلاش برای جذب رانندگان یک شرکت دیگر مستدل نیست. بالعکس این موضوع یکی از دغدغه‌های شرکت اسنپ در بازار رقابتی است که خوشبختانه شورای محترم رقابت، تیزبینانه نسبت به این مهم حساسیت به خرج می‌دهد.