طبق گزارش‌ها، iQOO روی گوشی‌های iQOO 12 و iQOO 12 Pro برای بازار چین کار می‌کند. شایعات پیرامون آن ادعا کرده اند که ماه نوامبر در چین عرضه خواهد شد. افشاگر قابل اعتماد Digital Chat Station به تدریج مشخصات iQOO 12 را فاش می کند و اکنون در یک پست Weibo به مشخصات کلیدی نسخه Pro اشاره کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، iQOO 12 Pro با چندین ارتقاء قابل توجه نسبت به نسل قبلی خود یعنی iQOO 11 Pro وارد بازار خواهد شد. اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که iQOO 12 Pro به صفحه نمایش کاملا جدید E7 AMOLED مجهز خواهد شد که به لبه های خمیده مجهز است. این صفحه نمایش با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک گودیکس در زیر صفحه نمایش ادغام خواهد شد.

برای کسانی که نمی دانند، انتظار می رود iQOO 12 دارای یک پنل اولد 1.5K باشد. انتظار می رود هر دو iQOO 12 و 12 پرو نرخ نوسازی 144 هرتز را ارائه دهند. iQOO 12 Pro با استاندارد IP68 برای قابلیت های ضد گرد و غبار و ضد آب وارد بازار می شود. از سوی دیگر، انتظار می‌رود iQOO 12 با شاسی استاندارد IP64 وارد بازار شود. او اضافه کرد که مدل Pro از جنبه‌های دیگر شباهت‌هایی با iQOO 12 دارد. از این رو، 12 پرو به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، 16 گیگابایت رم LPDDR5x و تا 1 ترابایت حافظه UFS مجهز شده است. افشاگر ادعا کرد که این ترکیب منجر به عملکرد استثنایی در بازی می شود.

اطلاعاتی درباره قابلیت های دوربین یا حجم باتری iQOO 12 Pro دردسترس قرار نگرفت. گزارش اخیر ادعا می کند که دستگاه به دوربین تله فوتو پریسکوپ درجه یک پرچمدار مجهز خواهد شد. برخی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که مانند مدل‌های قبلی‌، همچون iQOO 11 Pro و 10 پرو، از شارژ سریع 200 واتی پشتیبانی نمی‌کند. در مقابل، انتظار می رود این دستگاه دارای یک باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی باشد.

گوشی iQOO 12 Pro یک پرچمدار واقعی

در دیگر خبرها هر روز که می‌گذرد، برندهای گوشی‌های هوشمند مرزها را برای آوردن یک گوشی هوشمند با فضای ذخیره‌سازی و حافظه بزرگ بالا می‌برند. اخیرا شاهد عرضه دو گوشی هوشمند پرچمدار جدید به نام های Redmi K60 Ultra و OnePlus Ace 2 Pro بودیم.

هر دو گوشی هوشمند با رم 24 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایتی عرضه شدند که آنها را مورد توجه قرار داد. اکنون که این نوار تا این حد بالا گذاشته شده است، بدیهی است که سایر برندها نیز شروع به کار روی گوشی‌های هوشمند با قابلیت‌های مشابه خواهند کرد. یک منبع اطلاعاتی به نام DCS در پست اخیر خود در Weibo چیزی مشابه را فاش کرده است. افشاگر فاش کرد که iQOO می تواند یک سری پیشرفت های هیجان انگیز را در سری های آینده خود به ارمغان بیاورد.

گزارش شده است که در حال کار بر روی 24 گیگابایت حافظه LPDDR5X و حافظه فلش 1 ترابایتی UFS 4.0 برای بهبود عملکرد است. همانطور که به نقل از افشاگر، این شرکت همچنین می‌تواند یک پیشرفت بزرگ در بخش نمایش دستگاه های iQOO آینده ایجاد کند. می تواند دارای صفحه نمایش محافظ چشم با وضوح 1.5 تا 2K باشد. براکت پلاستیکی نیز احتمالاً شاهد خروج آن خواهد بود، بنابراین دستگاه را فراگیرتر و شیک‌تر از همیشه می‌کند.

طبق شایعات، سری iQOO 12 می تواند یکی از ویژگی های ذکر شده در کنار پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 برای بهبود عملکرد باشد. به طور کلی، نشان می دهد که iQOO زیر نام تجاری Vivo در حال کار بر روی تغییر زیبایی شناسی به عملکرد کلی دستگاه های آینده با فضای ذخیره سازی بزرگ و پردازنده کارآمد است تا رقابتی جدی برای سایر برندها ایجاد کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید