در سال 2021، سری گارمین Venu 2 برای اولین بار عرضه شد. ساعت‌های هوشمند معرفی‌شده در این سری با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شدند، زیرا نه تنها جذاب بودند، بلکه دارای ویژگی‌ها و راحتی بودند که باعث شد ساعت‌های هوشمند به شدت به کاربران توصیه شود. در این بین بزودی باید شاهد معرفی جانشین های گارمین ونو باشیم که بزودی از راه خواهند رسید.

این بدان دلیل است که MySmartPrice در گزارش اختصاصی خود رندرهای رسمی گارمین Venu 3 و 3S را فاش کرده است. این ساعت هوشمند در دو رنگ Slate و Passivated در دسترس خواهد بود. نوع سنگی با بند ساعت مشکی و نوع غیرفعال شده با بند ساعت سفید عرضه می شود. دستگاه شامل بند ساعت 22 میلی متری و گزینه 45 میلی متری هم خواهد شد. این نمایشگر دارای یک صفحه چرخان بوده که از طریق تصویر رندر شده قابل مشاهده است.

این ساعت هوشمند همچنین شامل بسیاری از ویژگی‌های ردیابی تناسب اندام و ویژگی‌های نظارت بر سلامت می‌شود تا کاربران تناسب اندام و سالم بمانند. این شامل سه دکمه در یک طرف و یک مشبک بلندگو در طرف دیگر است. این ساعت هوشمند در رنگ های طلایی ملایم، طلایی فرانسوی، تخته سنگی  خواهد شد. نوع طلایی نرم با بندهای خاکستری عاج و فرانسوی عرضه می شود، در حالی که نوع طلایی فرانسوی با بند صورتی رنگ، نوع غیرفعال شده با بند خاکستری مریم گلی و نوع تخته سنگی با بند خاکستری ریگی همراه می شود.

 

 

ساعت هوشمند با یک گزینه سایز41 میلی متری عرضه می شود که با بند ساعت های 18 میلی متری سازگار است. مانند گارمین Venu 3، دارای 3 دکمه در یک طرف و یک مشبک بلندگو در طرف دیگر است. همچنین از ویژگی های نظارت بر سلامت و ردیابی تناسب اندام تشکیل شده است.

گارمین یک شرکت فناوری آمریکایی است که در زمینه تولید محصولات موقعیت‌یاب جهانی (GPS)، سیستم‌های ناوبری، پوشیدنی‌های هوشمند و تجهیزات الکترونیکی ورزشی فعالیت دارد. این شرکت در سال ۱۹۸۹ توسط گری بورل و مین کائو در لنکسا، کانزاس، ایالات متحده تأسیس شد. محصولات گارمین در بیش از ۲۰۰ کشور جهان به فروش می‌رسد و این شرکت یکی از پیشروترین شرکت‌های فناوری در جهان محسوب می‌شود.

در سال ۲۰۲۲، درآمد شرکت گارمین حدود ۱۲ میلیارد دلار بود و این شرکت بیش از ۱۷ هزار کارمند داشت. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند امریکایی چه برنامه‌ای در سر دارد و چگونه محصولی ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید