شایعه شده بود که سری Xiaomi 13T در تاریخ 1 سپتامبر معرفی می شود، اما به نظر می رسد که باید کمی بیشتر صبر کنیم. با توجه به آنچه گفته شد، پاراس گوگلانی، افشاگر، مشخصات کامل شیائومی 13 تی پرو را در توییتر منتشر کرده است، در حالی که همچنین گفته که عرضه جهانی احتمالاً در 16 سپتامبر اتفاق می‌افتد.

افشاگر اطلاعاتی مجموعه‌ای از تصاویر دستگاه را نیز در قسمتی جداگانه به اشتراک گذاشته است. طبق برگه مشخصات فاش شده، گوشی هوشمند Xiaom 13T Pro به پردازنده Dimensity 9200 مجهز شده است. این گزینه بین 12 یا 16 گیگابایت رم و گزینه های ذخیره سازی متنوع از جمله 256 گیگابایت، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت را ارائه می دهد. کاربران دو انتخاب رنگ خواهند داشت: نوع مشکی کلاسیک با پشت شیشه ای بادوام و گزینه آبی روشن با بافتی چرمی.

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش OLED چشمگیر 1.5K، با نرخ نوسازی 144 هرتز، حداکثر روشنایی 2600 نیت و کاهش نور روان PWM 2880 هرتز است. علاوه بر این، از HDR 10+ پشتیبانی خواهد کرد. علاقه مندان به عکاسی از سیستم دوربین همه کاره که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX707 سونی (f/1.9) با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، لنز 13 مگاپیکسلی Omnivision OV138 فوق عریض با دیافراگم f/2.2 و 50 مگاپیکسل Omnivision است، قدردانی خواهند کرد. سنسور تله فوتو OVSOD. برای سلفی، دوربین 20 مگاپیکسلی سونی IMX596 خواهد بود.

از نظر دوام، Xiaom 13T Pro دارای استاندارد IP68 است که محافظت قابل اعتماد در برابر آب و گرد و غبار را تضمین می کند. در نهایت، این دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است.

Xiaomi 13T Pro در نزدیکی

در اخباری مرتبط ردمی K60 Ultra در اوایل این ماه معرفی شد و با اختلاف پریمیومی ترین گوشی هوشمند زیر برند شیائومی است. مدلی که دارای یک پردازنده قدرتمند، یک صفحه نمایش باکیفیت و حتی دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

نه فقط سخت افزار، شیائومی همچنین مطمئن شده است که دستگاه را از نرم افزار درجه یک پشتیبانی می کند. Redmi K60 Ultra بیش از 5 سال بروزرسانی و 4 نسخه اصلی سیستم عامل را دریافت خواهد کرد. شیائومی معمولاً به دلیل پشتیبانی نرم افزاری طولانی شناخته نمی شود، اما این شرکت در حال افزایش مدت زمان پشتیبانی خود با Redmi K60 Ultra جدید است.

این گوشی اولین تلفن هوشمند در خط تولید شیائومی خواهد بود که چهار به‌روزرسانی اصلی اندروید و پنج سال آپدیت امنیتی را دریافت می‌کند. Redmi K60 Ultra همچنین به اولین دسته از دستگاه های واجد شرایط برای بروزرسانی MIUI 15 اضافه شده است، به این معنی که یکی از اولین گوشی های شیائومی در زمینه کسب جدیدترین نرم افزار است.

Redmi K60 Ultra در حال حاضر فقط در چین موجود است و وعده بروزرسان نرم افزاری نیز محدود به این کشور است. با این حال، شایعه شده که این گوشی در سطح جهانی با نام Xiaomi 13T Pro عرضه خواهد شد. اگر این درست باشد، شرکت می تواند وعده بروزرسانی را به بازار بین المللی نیز گسترش دهد. پشتیبانی طولانی‌تر نرم‌افزار همیشه قابل قدردانی است و ما از شیائومی برای برداشتن این مرحله تشکر می‌کنیم.

با این حال، ما همچنین امیدواریم که این شرکت سرعت تحویل بروزرسانی خود را بهبود بخشد. به هر حال، اگر کاربران مجبور باشند ماه ها یا حتی سال ها برای دریافت بروزرسانی منتظر بمانند، یک وعده پشتیبانی طولانی نرم افزار چه فایده ای دارد؟ Redmi K60 Ultra گوشی هوشمندی است که با قیمتی مناسب سخت افزاری قدرتمند دارد.

در اخباری دیگر شیائومی اسمارت بند 8 را در آوریل سال جاری راهی بازار چین کرد. از آن زمان تاکنون محدود به بازار داخلی بوده و هنوز وارد بازار جهانی نشده است. علی‌رغم اینکه یک پوشیدنی با ویژگی‌های غنی است، قیمت آن کمتر از 50 دلار بوده و آن را در بین سایر رقبا متمایز می کند. یکی از دلایل تقاضای بالای آن در بازار داخلی تلقی می شود که باعث شده شرکت ها تقاضای داخلی را در اولویت قرار دهند.

منبع

به این پست امتیاز بدید