اوپو Find N3، گوشی تاشوی آینده اوپو، مدتی است که شایعه شده است. اکنون، افشاگر صنعت Digital Chat Station برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرده است. طبق اطلاعات فاش شده، Find N3 دارای صفحه نمایش داخلی 7.82 اینچی با رزولوشن 2268 در 2440 پیکسل خواهد بود.

این افزایش اندازه نسبت به نمایشگر 7.1 اینچی Find N2 است. صفحه نمایش بیرونی نیز بزرگتر خواهد بود و به جای 5.54 اینچ، 6.31 اینچ است. وضوح تصویر 2484 در 1116 پیکسل برای نمایشگر بیرونی است.. هر دو صفحه نمایش از پنل های OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز استفاده می کنند.

Digital Chat Station همچنین اطلاعاتی در مورد سخت افزار دوربین دستگاه فاش کرد. شایعه شده است که Find N3 دارای سیستم دوربین عقب سه لنز با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر است. همچنین دو سنسور 32 و 20 مگاپیکسلی برای سلفی هم تدارک دیده شد.

علاوه بر این، گزارش قبلی حاکی از آن است که دستگاه از سنسور دوربین سونی دو لایه استفاده خواهد کرد. همانطور که از نام آن مشخص است، این فناوری از یک طراحی دو لایه برای جداسازی ترانزیستورها و لایه های فوتودیود استفاده می کند. این اجازه می دهد تا فتودیودهای بزرگتری داشته باشند که می توانند نور بیشتری را جذب کنند و نویز را کاهش دهند، حتی در شرایط نوری چالش برانگیز.

از نظر عملکرد، Find N3 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود و حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد. انرژی آن از یک باتری 4805 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی تامین می شود. هنوز تاریخ عرضه رسمی یا قیمتی برای اوپو Find N3 وجود ندارد. با این حال، انتظار می رود در سه ماهه چهارم سال 2023 منتشر شود.

اوپو Find N3 در نزدیکی

در دیگر خبرها اوپو در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند تاشو Find N3 برای ماه اکتبر است. این برند پیشتر Find N3 Flip را در چین عرضه کرده بود که انتظار می‌رود به زودی وارد بازار جهانی شود. این برند همچنین می تواند تبلت جدیدی به نام Pad Neo را در بازار جهانی عرضه کند.

لیست اخیر NBTC تایید کرده که اوپو OPD2303 در حقیقت همان اوپو Pad Neo نامیده می شود. پیش از این، شماره مدل مربوط به OnePlus Pad Go می شد. این بدان معناست که OnePlus Pad Go به اوپو Pad Neo تغییر نام خواهد داد. از آنجایی که یک دستگاه ریبرند شده تلقی می شود، مشخصات نیز مشابه خواهد بود.

از ویژگی های مورد انتظار Pad Neo می توان به صفحه نمایش 11.35 اینچی LCD با وضوح 2.4K و نسبت تصویر 7:5 اشاره کرد. انتظار داریم این مدل با 8 گیگابایت رم عرضه شود و گزینه های ذخیره سازی 256 گیگابایتی با امکان نسخه 128 گیگابایتی ارائه خواهد شد. تبلت ممکن است از چیپست Helio G99 مدیاتک قدرت گیرد و دارای باتری 8000 میلی آمپر ساعتی با شارژ USB-C با استفاده از استاندارد USB 2.0 است.

از نظر دوربین، پیش بینی شده دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین عقب 8 مگاپیکسلی داشته باشد. برای بخش صوتی، این تبلت احتمالا دارای چهار بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos است. این می تواند مبتنی بر اندروید 13 دارای رابط کاربری OxygenOS 13.2 باشد و یک اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی اضافی خواهد داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید