گوشی تاشوی بعدی اوپو اخیراً اطلاعات زیادی درباره آن فاش شده است و اکنون تاریخ عرضه رسمی آن اعلام شد. این شرکت تأیید کرده که اوپو Find N3 Flip در اواخر این ماه  عرضه خواهد شد و تنها نخواهد بود. ساعت اوپو Watch 4 Pro جدید نیز در 29 آگوست رونمایی خواهد شد. Oppo همچنین تصاویری را برای شما به اشتراک گذاشته تا قبل از عرضه به آنها نگاهی بیندازید.

همانطور که در نمودارهای قبلی دیده می شود، Find N3 Flip یک مدل بازطراحی شده است. در حالی که صفحه نمایش بیرونی شبیه به طراحی مستطیل شکل Find N2 Flip است، Oppo در حال ایجاد تغییراتی در ماژول دوربین می باشد. ماژول جدید اکنون گرد شده و دارای سه سنسور دوربین است. همچنین برند Hasselblad بر روی ماژول حک شده و گوشی در رنگ طلایی به تصویر کشیده می شود.

در پست اعلامی هیچ مشخصاتی ذکر نشد. با این حال، لیست اخیر Geekbench نشان می‌دهد که این گوشی فلیپ از تراشه Dimensity 9200 همراه با 12 گیگابایت رم و اندروید 13 برخوردار است. گفته می‌شود سیستم دوربین نیز با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 مجهز به OIS همراه می شود. یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی IMX581 و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی IMX709 با زوم اپتیکال 2 برابر هم تدارک دیده شد.

در 29 آگوست جزئیات دیگری را شاهد خواهیم بود. در این بین، اوپو همچنین تایید کرده که Watch 4 در کنار Find N3 Flip عرضه خواهد شد. تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت، طراحی منحنی پوشیدنی، چیدمان دکمه ها، رنگ قاب و گزینه های بند را نشان می دهد. جانشین Watch 3 Pro دارای بدنه ای از فولاد ضد زنگ و پایه سرامیکی است.

اوپو Find N2 Flip را در خارج از چین عرضه کرد، بنابراین ما امیدواریم که Find N3 Flip با همان حرکت مواجه شود. با این حال، Watch 3 Pro محدود به کشور خود باقی ماند، بنابراین بعید است که Watch 4 Pro جهانی شود.

اوپو Find N3 Flip در نزدیکی

در اخباری دیگر انتظار می رود OPPO در اواخر این ماه رویدادی را در چین برگزار کند. این برند قرار است گوشی‌های تاشو Find N3، Watch 4 Pro و تبلت Pad Air 2 را معرفی کند. Find N3 قبلاً گواهی‌های مختلفی از جمله IMDA، EEC، NBTC، TKDN و غیره را دریافت کرده است. مشخصات کلیدی نسل سوم گوشی تاشو این برند نیز در گذشته به صورت آنلاین منتشر شده است. اکنون، افشاگر مطرح Digital Chat Station جزئیات بیشتری را در مورد Find N3 آینده فاش کرده است.

DCS می گوید که هر دو صفحه نمایش Find N3 دارای وضوح بالایی خواهند بود. صفحه نمایش داخلی با سایز 7.82 اینچ دارای وضوح QHD است. از سوی دیگر، صفحه‌نمایش خارجی اصلی 6.31 اینچ است و وضوح تصویر FHD+ را ارائه می‌کند که احتمالاً 1.5K است. طبق گزارش ها، محصول آینده دارای صفحه نمایش با نسبت تصویر 20:9 خواهد بود. افشاگر اضافه می‌کند که Find N3 بالاترین سطح تراکم پیکسلی (PPI) را برای صفحه نمایش تاشو خواهد داشت. DCS فاش می کند که Find N3 در نسخه کلکسیونی در دسترس خواهد بود. همچنین گفته می شود که پرچمداران جدید بعدی اوپو دارای 16 گیگابایت رم LPPDR5X و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 هستند. علاوه بر این، یک نوع رم 24 گیگابایتی نیز در دست بررسی است.

طبق گزارش‌های گذشته، شایعه شده که Find N3 دارای سیستم دوربین سه‌گانه عقب شامل دو سنسور 48 مگاپیکسلی و یک لنز 64 مگاپیکسلی می شود، اگرچه واحد مهندسی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. در قسمت سلفی، انتظار می‌رود که دستگاه دارای دوربین جلو 32 و 20 مگاپیکسلی باشد. یک شماتیک ادعایی لو رفته از گوشی تاشو در آوریل امسال، ماژول دوربین دایره‌ای بازطراحی شده با لنز پریسکوپ و برند Hasselblad را نشان داد. در همین حال، طبق لیست گواهینامه 3C، گوشی Find N3 از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید