در ماه ژوئن، این برند گوشی‌های هوشمند Pova 5 را به صورت جهانی عرضه کرد و اکنون این شرکت در آستانه عرضه گوشی هوشمند بعدی خود یعنی Pova Neo 3 است که به زودی اولین عرضه خود را در بازارهای جهانی انجام خواهد داد.

اخیراً این دستگاه آینده در وب سایت کنسول Google Play مشاهده شد که برخی از مشخصات اصلی آن هم بدست آمده است، اما از آنجایی که این شرکت در مورد عرضه این دستگاه سکوت کرده، جدول زمانی عرضه کمی غیرقابل پیش بینی بود.

اگرچه اکنون به نظر می رسد این گوشی هوشمند به زودی راهی بازارهای جهانی خواهد شد زیرا Tecno به طور رسمی مشخصات این دستگاه آینده را از طریق توییتر با اشاره عرضه نزدیک، فاش کرد.

همانطور که به طور رسمی توسط این شرکت اعلام شد، Pova Neo 3 به پردازنده مدیاتک G85 مجهز خواهد شد. این مدل باتری بزرگ 7000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای خواهد داد. این گوشی هوشمند با پیکربندی حافظه داخلی 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد. در حالی که این دستگاه در دو رنگ مشکی و آبی در دسترس خواهد بود.

به غیر از این، مشخصات دیگر هنوز فاش نشده، اما شاید در روزهای آینده، این شرکت برخی از مشخصات و ویژگی های آن را فاش کند. از آنجایی که Tecno شروع به بررسی مشخصات Pova Neo 3 کرده است، انتظار می رود که این دستگاه به زودی معرفی شود. در اخباری مرتبط Tecno با گوشی های هوشمند جدید در سری Pova از راه رسید. به تازگی این شرکت Pova 5 را با چندین مشخصات قابل توجه معرفی کرده است. این دستگاه یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی داشته که از شارژ 45 واتی پشتیبانی می کند. همچنین باید به یک طراحی منحصر به فرد با قسمت کناری صاف و صفحه نمایش جذاب اشاره کرد. نه تنها این، برند همچنین نسخه ویژه Garena Free Fire از تلفن هوشمند را با ویژگی های مخصوص گیمینگ عرضه خواهد کرد.

Tecno معمولاً از یک رویکرد متمایز برای طراحی پیروی می کند که گوشی های هوشمند خود را از رقبا متفاوت می سازد. Pova 5 نیز از این قاعده مستثنی نیست، زیرا طرحی را ارائه می دهد که شرکت آن را Turbor Mecha می نامد. قرار است شبیه زره ربات با تمام آن خطوط در عقب باشد. طراحی برای نسخه ویژه Free Fire تفاوت چندانی ندارد. فقط یک رنگ متفاوت، چند برچسب و یک جعبه بسته بندی سفارشی. احتمالاً تعدادی والپیپر و آیکون سفارشی شده در داخل گوشی وجود دارد.

در مورد مشخصات فنی، Tecno Pova 5 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080×24460 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز است. در بخش سخت افزاری، یک پردازنده میان رده Helio G99 وجود دارد که با 8 گیگابایت رم همراه شده است. نکته برجسته این گوشی هوشمند باتری 6000 میلی آمپر ساعتی آن است که از شارژ 45 واتی پشتیبانی می کند.

این دستگاه دارای یک شارژر درون جعبه ای بوده که می تواند باتری را در 21 دقیقه تا 50 درصد و در 60 دقیقه شارژ کند. پووا 5 حتی از شارژ معکوس 10 واتی نیز پشتیبانی می کند. برای عکاسی، Tecno Pova 5 یک دوربین 50 مگاپیکسلی در عب با سنسور عمق دارد. در جلو، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شد.

گفته می شود که Tecno Pova 5 را در آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه و آمریکای لاتین در دسترس قرار می دهد. این دستگاه در رنگ های آبی طوفانی، کهربایی طلایی و مشکی  عرضه خواهد شد. این شرکت هنوز قیمت و تاریخ فروش دستگاه را اعلام نکرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید