آپدیت امنیتی اکتبر 2023 مانند آتش در حال گسترش است و سامسونگ اکنون در حال ارائه به‌روزرسانی برای آخرین گوشی‌های گلکسی نوت خود، یعنی سری نوت 20 است. این بروزرسانی در بسیاری از کشورها سراسر قاره های مختلف در دسترس است.

نسخه ال تی ایGalaxy Note 20 (SM-N980F) و نوع 5G (SM-N981B) به ترتیب از طریق نسخه های نرم افزاری N980FXXS8HWJ1 و N981BXXS8HWJ1 بروزرسانی اکتبر 2023 را دریافت می کنند. این بروزرسانی در سراسر اروپا در دسترس است. علاوه بر این، گلکسی نوت 20 5G نیز به‌روزرسانی اکتبر 2023 را در ایالات متحده دریافت می‌کند. برای نسخه‌های حامل، به‌روزرسانی دارای نسخه نرم افزاری N981USQS5HWI1 است، در حالی که Note 20 قفل‌شده نسخه نرم افزاری N981U1UES5HWI1 را دریافت می‌کند.

اگر از مدل گلکسی نوت 20 اولترا استفاده می کنید، نگران نباشید. سامسونگ در حال انتشار آپدیت امنیتی اکتبر 2023 برای گوشی شما است. گلکسی نوت 20 اولترا (SM-N986B) در اروپا از طریق نسخه نرم افزاری N986BXXS8HWJ1 به‌روزرسانی می‌شود. در مورد ایالات متحده، گلکسی نوت 20 اولترا به‌روزرسانی این ماه را با نام N986USQS5HWI1 دریافت می‌کند، در حالی که مدل آنلاک شده با نسخه نرم افزاری N986U1UES5HWI1 همراه است.

کاربران گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا در این بازارها باید بتوانند با باز کردن برنامه تنظیمات در تلفن خود، رفتن به «به‌روزرسانی نرم‌افزار» و ضربه زدن روی «دانلود و نصب»، به‌روزرسانی اکتبر 2023 را دانلود کنند.

گلکسی نوت 20 آپدیت گرفت

در دیگر خبرها پیشتر آپدیت بتا One UI 6.0 برای گوشی هوشمند Galaxy F23 منتشر شد. سامسونگ نه تنها آخرین بروزرسانی مبتنی بر اندروید 14 را برای گوشی های هوشمند پرچمدار خود ارائه می‌کند، بلکه به گوشی های هوشمند میان رده و مقرون به صرفه نیز اهمیت یکسانی می دهد. برنامه بتا برای Galaxy F23 اکنون منتشر شده است و کاربران می توانند با مراجعه به برنامه Samsung Members آن را بررسی کنند.

رابط کاربری بتا One UI 6.0 برای Galaxy F23 دارای نسخه نرم افزاری E236BXXU4ZWJ2 است و بیش از 2.5 گیگابایت حجم دارد. همچنین دارای آپدیت امنیتی اکتبر 2023 برای بهبود امنیت سیستم است. تغییرات ثبت شده مشابه سایر دستگاه ها خواهد بود و تمام امکانات لوکس جدید بتا One UI 6.0 را در خود جای داده است. کاربرانی که به‌روزرسانی One UI 6.0 Beta را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند با رفتن به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار > دانلود و نصب، به‌روزرسانی را به صورت دستی بررسی کنند. ما پیشنهاد می‌کنیم برای صرفه‌جویی در هزینه‌های داده‌های حامل، به شبکه وای‌فای سوئیچ کنید، زیرا حجم بروزرسانی بسیار زیاد است.

کاربران سامسونگ Galaxy F23 در هند می توانند با مراجعه به برنامه Samsung Members در تلفن های هوشمند مربوطه به برنامه One UI 6.0 Beta بپیوندند. یک بنر One UI 6.0 Beta Update خواهید دید، روی آن ضربه بزنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

نسخه بتا دارای اشکالاتی است و برای کاربرانی که از گوشی به عنوان دستگاه روزانه خود استفاده می کنند توصیه نمی شود. جدیدترین رابط کاربری مبتنی بر اندروید 14 سامسونگ، پیشرفت ها و تغییرات زیادی را ارائه می دهد. این یک بازنگری بصری به سیستم می آورد. یک Quick Panel جدید و مدرن کاملا مشهود است، یک منوی کشویی جدید و ایموجی ها بخشی از این بسته هستند.

در اخبار مرتبط سامسونگ Electronics پیشتر مجموعه ای از محصولات مورد انتظار را معرفی کرد. این شرکت از Galaxy S23 FE جدید، Galaxy Buds FE و غیره رونمایی کرد. در میان راه‌اندازی‌های جدید، این شرکت حتی SSD جدید T9 Portable را معرفی و عرضه کرد که برای حرفه‌ای‌های خلاق هدف قرار گرفته است.

SSD قابل حمل T9 آخرین ورودی در سری T حافظه اس اس دی قابل حمل غول فناوری کره جنوبی است. از زبان طراحی مدل قبلی T7 Shield پیروی می کند که سال گذشته عرضه شد. بنابراین SSD قابل حمل T9 همچنین دارای خطوط منحنی و بافت الگوی کربنی است که ترکیبی از سبک و دوام است. این مدل می تواند از ارتفاع تا 3 متر پرتاب شود. طبق یادداشت های رسمی، T9 سرعت خواندن/نوشتن متوالی قابل توجهی تا 2000 مگابایت بر ثانیه (مگابایت) ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید