رندرهایی از شیائومی فولد 3 به صورت آنلاین منتشر شده است که طراحی دقیق تاشوی آینده غول فناوری مستقر در پکن را آشکار می کند. افشاگری ها از سوی کارشناسان معروف Weibo از چین، 定焦数码 (دیجیتال فوکوس ثابت) منتشر شده است.

این پست تصاویری از پنل عقب Mix Fold 3 را به ما نشان می دهد که مشابه تصویر زنده ای است که اوایل امروز فاش شد. برای کسانی که نمی دانند، شیائومی میکس فولد 3 زبان طراحی مشابهی با شیائومی میکس فولد 2 دارد. با نگاهی به تصاویر، می بینیم که Mix Fold 3 به جای دوربین سه گانه عقب دارای یک دوربین چهارگانه خواهد بود که توسط لایکا توسعه پیدا می کند. پنل عقب از جنس چرم بوده که حسی عالی به گوشی ارائه می‌کند.

کارشناس اطلاعات همچنین فاش کرده است که این تلفن هوشمند دارای لنز تله فوتو پریسکوپ 5 برابری خواهد بود که در مقایسه با Mix Fold 2 دارای قابلیت زوم اپتیکال و پرتره 2 برابری است و یک ارتقاء قابل توجه محسوب می شود. سیستم دوربین نیز حالت پرتره 3.2 برابری خواهد داشت.

گزارش‌های قبلی نیز ما را در مورد چند مشخصات Mix Fold 3 مطلع کردند. در بخش سخت افزاری این گوشی یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ 67 واتی وجود دارد. در مورد پردازنده، باید به اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شود و دارای ظرفیت ذخیره سازی 512 گیگابایت/1 ترابایت حافظه فلش باشد.

تاریخ دقیق عرضه این گوشی هنوز تایید نشده است.

شیائومی Mix Fold 3 در نزدیکی

شیائومی با عرضه ماوس بی‌سیم 3، محصول جدیدی را به مجموعه گجت های خود اضافه کرده است. این دستگاه شیک اکنون در غول خرده‌فروشی آنلاین چینی JD.com فهرست شده و چهار رنگ جذاب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد: خاکستری، سفید، صورتی و آبی.

این جدیدترین نسخه از سری ماوس های بی سیم شیائومی دارای روکش مواد مات است که به ظاهر زیبا و گرفتن راحت آن کمک می کند. جمع و جور و سبک بوده و وزن آن تنها 57 گرم است و ابعاد آن 119 میلی متر در 64 میلی متر در 41 میلی متر اعلام شد. این ماوس با باتری‌های خشک معمولی انرژی گرفته و راحتی بدون سیم را حفظ می‌کند.

این ماوس از روش ردیابی نوری پرکاربرد استفاده می کند و از حرکات مکان نما صاف و دقیق اطمینان می دهد. همچنین سازگاری با سیستم عامل های مختلف، از جمله Windows، MacOS، ChromeOS و iOS است. قابل ذکر است که این ماوس از اتصال دو حالته پشتیبانی می کند که دارای هر دو WiFi (2.4 گیگاهرتز) و بلوتوث بوده و به کاربران انعطاف پذیری و ثبات را در سناریوهای مختلف استفاده می دهد. با این حال، برخلاف برخی از ماوس‌های پیشرفته موجود در بازار، ماوس بی‌سیم 3 دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی را ارائه نمی‌دهد و آن را برای کاربران معمولی ساده نگه می‌دارد.

سوابق شیائومی با ماوس های بی سیم قابل ستایش بوده است، با معرفی نسل اول ماوس بی سیم در سال 2017 و به دنبال آن ماوس بی سیم شیائومی 2 در سال 2019. این نسخه های قبلی به دلیل انتقال قابل اعتماد 2.4G، موقعیت یابی دقیق dpi، مورد استقبال قرار گرفته اند. اکنون انتظار می‌رود که ماوس بی‌سیم 3 که به تازگی عرضه شده، سنت شیائومی را در محصولات باکیفیت و قیمت‌های رقابتی حفظ کند و در عین حال عملکرد و جذابیت‌های زیبایی‌شناختی پیشرفته‌تری را ارائه دهد تا خواسته‌های کاربران امروزی با فناوری را برآورده کند.

ماوس بی سیم 3 شیائومی 99 یوان (14 دلار) قیمت دارد و پیش خرید آن از 5 آگوست آغاز می شود و فروش رسمی از ساعت 10:00 روز 8 آگوست آغاز می شود. این دستگاه برای خرید از JD.com در دسترس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید