سامسونگ اواخر این ماه از تبلت های پرچمدار گلکسی تب اس 9 رونمایی خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که این شرکت بر روی تبلت‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر تحت برند Fan Edition مانند Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE Plus کار می‌کند.

ماه گذشته، راس یانگ، تحلیلگر صفحه نمایش، انواع رنگ این دو تبلت را فاش کرد. هر دو دستگاه با برخی از مشخصات کلیدی خود در Geekbench ظاهر شده اند. اکنون WolfofTablet با افشاگر معروف OnLeaks همکاری کرده است تا رندرهای نسخه پلاس را فاش کند. در اینجا عکس های به اشتراک گذاشته شده توسط این نشریه است.

کدهای گلکسی تب اس 9 FE پلاس نشان می دهد که این تبلت به حاشیه های نازکی در جلو مجهز خواهد شد. دکمه پاور با اسکنر اثر انگشت ادغام شده و پنل پشتی آن دارای سیستم دوربین دوگانه است. قاب پشتی دارای یک شیار در پشت است که کاربران می توانند قلم S-Pen را برای شارژ قرار دهند. برای علاقه مندان به صدا، این تبلت به سیستم بلندگوی دوگانه مجهز شده است.

این گزارش تنها طراحی Galaxy Tab S9 FE+ را فاش می کند و اطلاعات جدیدی در مورد مشخصات آن منتشر نشده است. با این حال، نشان می دهد که دستگاه دارای ابعاد 285.4 x 185.4 x 6.54 میلی متر است.

ابعاد ذکر شده در بالا نشان می دهد که Galaxy Tab S9 FE+ می تواند به صفحه نمایش 12.4 اینچی مجهز شود. در Geekbench، این تبلت با شماره مدل SM-X616B مشاهده شد. این لیست نشان می دهد که این تبلت با چیپست اگزینوس 1380، 8 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 13 عرضه خواهد شد.انتظار می رود این مدل در رنگ های مختلفی مانند خاکستری، سبز روشن، صورتی روشن و نقره ای عرضه شود. شایعاتی مبنی بر رسمی شدن سری فن ادیشن گلکسی تب اس 9 در ماه سپتامبر یا اکتبر سال جاری وجود دارد.

در اخبار مرتبط، غول فناوری کره جنوبی Samsung Electronics تولید انبوه تراشه های ذخیره سازی UFS 3.1 را برای کاربردهای خودرو، به ویژه سیستم های اطلاعات سرگرمی داخل خودرو (IVI) آغاز کرده است. خط جدید تراشه‌های ذخیره‌سازی فلش NAND سرعت انتقال داده‌های برتر را در کنار کمترین مصرف انرژی در صنعت نوید می‌دهد و به افزایش پایداری کمک می‌کند. تراشه های ذخیره سازی در انواع 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهند شد.

به ویژه مدل 256 گیگابایتی نسبت به مدل قبلی خود 33 درصد پیشرفت داشته و به سرعت خواندن متوالی 2000 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن متوالی تا 700 مگابایت بر ثانیه دست می یابد. تراشه‌های ذخیره‌سازی جدید سامسونگ دارای گواهینامه AEC-Q100 Grade2 هستند و عملکرد پایداری را در محدوده دمایی وسیع، از -40 درجه سانتی‌گراد تا 105 درجه سانتی‌گراد ارائه می‌دهند. این باعث می شود آنها برای سیستم های پیشرفته کمک راننده (ADAS) مناسب باشند.

هیوندوک چو، نایب رئیس تیم برنامه‌ریزی محصول حافظه در سامسونگ الکترونیک، تعهد این شرکت را برای پاسخگویی به نیازهای در حال تحول بازار نیمه‌رساناهای خودرو و رعایت استانداردهای بالای ESG ابراز کرد. سامسونگ گواهینامه ASPICE Level 2 را دریافت کرد که نشان از قابلیت اطمینان بالای محصولات دارد. این شرکت قصد دارد تا پایان سال 2023 تراشه های ذخیره سازی جدید UFS 3.1 را در اختیار خودروسازان و سازندگان قطعات قرار دهد.

از زمان راه اندازی کسب و کار حافظه خودرو در سال 2015، سامسونگ همواره با معرفی انواع راه حل های حافظه مبتکرانه، از جمله AutoSSD، Auto LPDDR5X و Auto GDDR6، این صنعت را رهبری کرده است. ارائه تراشه‌های UFS 3.1 برای برنامه‌های خودرو نشان‌دهنده تعهد سامسونگ برای برآوردن نیازهای رو به رشد ذخیره‌سازی داده و محاسبات در این بخش است.

منبع

به این پست امتیاز دهید