مدیاتک به زودی جدیدترین پردازنده پرچمدار خود را با نام Dimension 9400 معرفی خواهد کرد. در میان مشتریان این تراشه کسی جز برندهای چینی نیست.

سری Vivo X پرچمدار ارائه شده توسط این شرکت چینی است. این مدل یک سیستم دوربین شگفت انگیز و سایر سخت افزارهای سطح بالا را ارائه می دهد که رقابت قابل توجهی در بازار ایجاد می کند. ویوو X100 Ultra و X100s را در این ماه در چین عرضه کرد. ما اکنون شروع به دریافت اطلاعات در مورد سری Vivo X200 کرده ایم.

لطفاً توجه داشته باشید که اطلاعات زیر فقط شایعه است و نباید به آنها اعتماد کرد. با این حال، این خبر برای طرفداران Vivo جالب خواهد بود.

این نشت جدید از وب سایت و کاربر SmartPikachu منتشر شده است. او یک افشاگر معروف با پیش بینی های بسیار دقیق از جمله پیش بینی های Xiaomi 14 Ultra است. با این حال، مانند هر گزارش دیگری، مهم است که با احتیاط ادامه دهید. افشای جدیدی در مورد سری Vivo X200 نشان می دهد که این اولین محصول با پردازنده Dimensity 9400 خواهد بود.

برای کسانی که نمی دانند، Dimensity 9400 پردازنده پرچمدار بعدی مدیاتک است. این گوشی در مقابل تراشه اسنپدراگون 8 نسل چهارم کوالکام و گوشی های پرچمدار قدرتمند قرار خواهد گرفت. از این رو، تبلیغات برای این پردازنده زیاد است. مدیر عامل مدیاتک، کای لیکسینگ، قبلا تراشه Dimensity 9400 را به اشتراک گذاشته بود.

به نظر می رسد که این اولین پردازنده مدیاتک خواهد بود که بر روی گره 3 نانومتری پیشرفته (N3E) TSMC ساخته شده است. این یک ارتقاء قابل توجه از Dimensity 9300 با گره قدیمی N4P است. بنابراین، تراشه نسل بعدی نوید بهبودهای قابل توجهی در عملکرد و کارایی را می دهد.

به غیر از پردازنده، انتظار می رود سری Vivo X200 دارای یک سیستم دوربین رده بالا باشد. همانطور که در نسل‌های قبلی دیده‌ایم، گوشی‌های سری X از نظر دوربین به خطر نمی‌افتند. بنابراین سری X200 تفاوتی نخواهد داشت. علاوه بر این، ما می‌توانیم انتظار یک صفحه‌نمایش با وضوح 1.5K را با سری X200 داشته باشیم. دلایل متعددی وجود دارد که چرا Vivo می‌تواند اولین کسی باشد که Dimensity 9400 را ارائه می‌کند و گزارش فوق را تأیید می‌کند.

Vivo اولین شرکتی بود که Dimensity 9300 را در گوشی های خود عرضه کرد. این شرکت Dimensity 9300 را با دستگاه های X100 و X100 Pro خود معرفی کرد. در همین حال، آنها همچنین اولین کسانی بودند که Dimensity 9300+ ارتقا یافته را به تلفن های خود آوردند. از این رو این احتمال وجود دارد که ویوو تراشه نسل بعدی را نیز معرفی کند.

در اینجا پردازنده Dimension 9400 عرضه می شود

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که Vivo در حال مذاکره با MediaTek برای تراشه جدید Dimensity 9400 است.

دلایل بالا نشان می دهد که Vivo احتمالاً اولین گیرنده تراشه MediaTek Dimensity 9400 است، با این حال، عاقلانه است که به جای هیجان زده شدن در مورد شایعات، منتظر اطلاعات رسمی باشید. جزئیات دیگر در مورد سایر جنبه های گوشی و تراشه در حال حاضر کمیاب است زیرا هیچ بیانیه رسمی از سوی Vivo یا MediaTek وجود ندارد.

به عنوان یک علاقه‌مند به فناوری، سخت‌افزار گوشی‌های سری X Vivo همیشه ما را مجذوب خود می‌کند و امیدوارم با گوشی بعدی شاهد پیشرفت‌های بیشتری باشیم.

خبر دیگر، ویوو قصد دارد به زودی گوشی های میان رده جدیدی را با نام سری S19 عرضه کند. مدل هایی که شامل دو گزینه استاندارد و حرفه ای هستند و دارای ویژگی های قابل توجهی هستند.

همانطور که در تصاویر مشخص است، سری ویوو اس 19 از طراحی متفاوتی برای ماژول دوربین در مقایسه با سری اس 18 بهره می برد. S19 در رنگ هایی مانند سبز دودی، شکوفه هلو و کاج دودی به فروش می رسد، در حالی که S19 Pro در رنگ هایی مانند سبز مه آلود، سبز کوهستانی و خاکستری سایه در دسترس خواهد بود. هر دو گوشی در حال حاضر برای پیش خرید در چین در دسترس هستند.

انتظار می رود ویوو اس 19 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی تخت OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و قاب پلاستیکی باشد. این گوشی از پردازنده نسل 3 اسنپدراگون 7 بهره می برد: 12 گیگابایت رم با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 12 گیگابایت رم با حافظه داخلی 512 گیگابایت، 16 گیگابایت رم با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 16 گیگابایت رم با حافظه داخلی 512 گیگابایت.

این گوشی دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند. دوربین جلو یک سنسور 50 مگاپیکسلی JN1 سامسونگ با فوکوس خودکار خواهد بود، در حالی که سیستم دوربین عقب شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی Samsung GNJ و یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود. این دستگاه اندروید 14 مبتنی بر Vivo OriginOS 4 را اجرا خواهد کرد. از مزایای اصلی آن می توان به طراحی باریک علیرغم وجود باتری بزرگ، صفحه نمایش تخت و تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 اشاره کرد.

انتظار می رود Vivo S19 Pro با صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED با لبه خمیده و نرخ به روز رسانی 120 هرتز عرضه شود. این دستگاه دارای پردازنده Dimensity 9200+ است. مانند S19، این گوشی در پیکربندی‌های مختلفی عرضه می‌شود: 12 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه، 12 گیگابایت رم با 512 گیگابایت حافظه، 16 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه و 16 گیگابایت رم با 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی.

منبع

به این پست امتیاز دهید