اوپو در حال کار بر روی یک گوشی رده پایه جدید موسوم به A38 است. این شرکت قصد داشته به زودی این دستگاه را در بازار جهانی عرضه نماید زیرا پیشتر گواهی های TDRA، SIRIM، NBTC و GCF را دریافت نمود. اکنون گزارش جدیدی از Appuals رندرها، مشخصات و قیمت دستگاه را فاش کرده است.

A38 آینده دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی LCD با وضوح 1612×720 پیکسل بوده که وضوح HD+ را با نرخ نوسازی صاف 90 هرتز و پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ ارائه می دهد. در بخش پردازشی شامل پردازنده هلیو G80 مدیاتک به همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی می شوشد. این دستگاه به سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر رابط کاربری ColorOS 13 مجهز شد.

در بخش دوربین، A38 یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، به همراه یک دوربین 2 مگاپیکسلی ثانویه عقب با دیافراگم f/2.4 دارد. برای سلفی شامل حسگر 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 می شود. دستگاه به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از طریق درگاه USB-C برای شارژ و انتقال داده مورد استفاده قرار می گیرد.

A38 بدنه ای پلاستیکی داشته و به استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب مجهز شد. ویژگی‌های مناسبی مانند اسکنر اثر انگشت جانبی برای باز کردن قفل امن، اسلات نانو سیم‌کارت دوگانه، اسلات کارت microSD برای فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا و جک 3.5 میلی‌متری هدفون دارد. گزینه های اتصال شامل بلوتوث 5.3، NFC و Wi-Fi 5 می‌شود.  A38 به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 159 یورو راهی بازار اروپا می شود. این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و طلایی به فروش خواهد رسید.

اوپو A38 بزودی از راه خواهد رسید

در دیگر خبرها گوشی تاشوی بعدی اوپو اخیراً اطلاعات زیادی درباره آن فاش شده است و اکنون تاریخ عرضه رسمی آن اعلام شد. این شرکت تأیید کرده که اوپو Find N3 Flip در اواخر این ماه  عرضه خواهد شد و تنها نخواهد بود. ساعت اوپو Watch 4 Pro جدید نیز در 29 آگوست رونمایی خواهد شد. Oppo همچنین تصاویری را برای شما به اشتراک گذاشته تا قبل از عرضه به آنها نگاهی بیندازید.

همانطور که در نمودارهای قبلی دیده می شود، Find N3 Flip یک مدل بازطراحی شده است. در حالی که صفحه نمایش بیرونی شبیه به طراحی مستطیل شکل Find N2 Flip است، Oppo در حال ایجاد تغییراتی در ماژول دوربین می باشد. ماژول جدید اکنون گرد شده و دارای سه سنسور دوربین است. همچنین برند Hasselblad بر روی ماژول حک شده و گوشی در رنگ طلایی به تصویر کشیده می شود.

در پست اعلامی هیچ مشخصاتی ذکر نشد. با این حال، لیست اخیر Geekbench نشان می‌دهد که این گوشی فلیپ از تراشه Dimensity 9200 همراه با 12 گیگابایت رم و اندروید 13 برخوردار است. گفته می‌شود سیستم دوربین نیز با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 مجهز به OIS همراه می شود. یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی IMX581 و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی IMX709 با زوم اپتیکال 2 برابر هم تدارک دیده شد.

در 29 آگوست جزئیات دیگری را شاهد خواهیم بود. در این بین، اوپو همچنین تایید کرده که Watch 4 در کنار Find N3 Flip عرضه خواهد شد. تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت، طراحی منحنی پوشیدنی، چیدمان دکمه ها، رنگ قاب و گزینه های بند را نشان می دهد. جانشین Watch 3 Pro دارای بدنه ای از فولاد ضد زنگ و پایه سرامیکی است. اوپو Find N2 Flip را در خارج از چین عرضه کرد، بنابراین ما امیدواریم که Find N3 Flip با همان حرکت مواجه شود. با این حال، Watch 3 Pro محدود به کشور خود باقی ماند، بنابراین بعید است که Watch 4 Pro جهانی شود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه اوپو چیست. شایان ذکر بوده اوپو چندین محصول در راه دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید